פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נהגים בקו 29 לא מוסרים מידע נכון לגבי יעדי הקו נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
הרצליה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9/2/11 בתחנת רכבת הרצליה, שאלתי נהג קו 29 אם הוא נוסע דרך רח' משכית.
הנהג ענה בחיוב, אך בפועל הוא פנה מיד אחרי הגשר שמעל פסי הרכבת, ולא נסע כלל לאזור התעשיה של הרצליה. הדבר גרם לי ללכת רגלי למקום עבודתי, כ-20 דקות הליכה.
זאת בנוסף לזה ששילמתי עבור נסיעה שלא שירתה אותי כלל. ארוע דומה כבר קרה לי מס' פעמים בזמן האחרון, כלומר נהגים בקו 29 שבו יש 3 חלופות שונות, מטעים את ציבור הנוסעים, במתכוון או שלא במתכוון, הם אמורים לדעת את המסלול שאותו הם מבצעים, ולא לגרום להונאת הנוסעים ולעוגמת נפש, טרחה, ובזבוז כסף וזמן לריק.
כספי סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-רכזת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת התלונה יצרתי קשר עם הלקוחה לקבלת פרטים נוספים על מנת לאתר את הנהגים המדוברים ולטפל במקרה. בידי הלקוחה אין די פרטים לאיתור הנהגים. הפנייה הועברה לסמנכ"ל התפעול ובוצע תדרוך לכלל הנהגים המבצעים את הנסיעות בקו 29 בנוגע למסלול הקו.

תגובה:
רכזת פניות ציבור יצרה קשר עם הלקוחה להמשך טיפול בפנייתה ובוצע רענון נהלים לנהגים בנושא. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה