מעיין ביטון, רכזת פניו |
שם ותפקיד: |
בעקבות פניית הלקוח, נערכה בדיקה באמצעות מערכת איתור ובקרה ממנה עלה, כי בתאריך 13/2/11 האוטובוס הגיע בזמן המשוער (09:15) לתחנה במיתר ולא הקדים. מנהלת פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוח ועדכנה אותו אודות ממצאי הבדיקה. הלקוח מסר כי טעה ומדובר באוטובוס שאמור היה להגיע בשעה 11:15 ולכן הובטח ללקוח שתיערך בדיקה לווינית נוספת. ממצאי הבדיקה השנייה הראו, כי האוטובוס שמשוער היה להגיע בשעה 11:15, הגיע מעט לפני הזמן המשוער לתחנה.
חשוב להדגיש, כי התחנה בה המתין הלקוח הינה תחנת ביניים במיתר. זמני ההגעה לתחנות הביניים המפורסמים במוקדי המידע שלנו הינם זמנים משוערים, ולכן יש מקרים בהם האוטובוס עשוי להקדים או לאחר ביחס לזמן המשוער. עם זאת, דאגנו שפניית הלקוח תיבדק ותטופל על ידי מנהל מערכות המידע בנוגע לזמני ההגעה הממוצעים בקו 28. |
תגובה: |
מתן הסבר ללקוח על מהות הזמנים המשוערים ובדיקה חוזרת של זמני ההגעה הממוצעים בקו 28 על ידי מנהל מערכות המידע.
|
פתרון: |
|
|