פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוטובוס שהקדים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הקו שאמור להיכנס למיתר בשעה 11 ורבע הקדים. הוא היה בשעה זו בתחנה העשירית. אחת התחנות באמצע היישוב. כתוצאה מזה ראיתי אותו חולף על פניי ולא הספקתי לעלות עליו. ולכן פיספסתי את השיעורים אליהם הייתי אמור להגיע

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניו שם ותפקיד:
בעקבות פניית הלקוח, נערכה בדיקה באמצעות מערכת איתור ובקרה ממנה עלה, כי בתאריך 13/2/11 האוטובוס הגיע בזמן המשוער (09:15) לתחנה במיתר ולא הקדים. מנהלת פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוח ועדכנה אותו אודות ממצאי הבדיקה. הלקוח מסר כי טעה ומדובר באוטובוס שאמור היה להגיע בשעה 11:15 ולכן הובטח ללקוח שתיערך בדיקה לווינית נוספת. ממצאי הבדיקה השנייה הראו, כי האוטובוס שמשוער היה להגיע בשעה 11:15, הגיע מעט לפני הזמן המשוער לתחנה.
חשוב להדגיש, כי התחנה בה המתין הלקוח הינה תחנת ביניים במיתר. זמני ההגעה לתחנות הביניים המפורסמים במוקדי המידע שלנו הינם זמנים משוערים, ולכן יש מקרים בהם האוטובוס עשוי להקדים או לאחר ביחס לזמן המשוער. עם זאת, דאגנו שפניית הלקוח תיבדק ותטופל על ידי מנהל מערכות המידע בנוגע לזמני ההגעה הממוצעים בקו 28.
תגובה:
מתן הסבר ללקוח על מהות הזמנים המשוערים ובדיקה חוזרת של זמני ההגעה הממוצעים בקו 28 על ידי מנהל מערכות המידע.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה