פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נהג שהוא אדם רע !!! נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13.3.11 רציתי לנסוע בקו 369א מצומת קוממיות לתל אביב בשעה 12.15 כיוןשרוב המשתמשים בתחבורה הציבורית אינם בעלי רכבים ואנו יוצאים מהמושבים הסמוכים בטרמפים קורה שאנו מאחרים לאוטובוס אולם במקרה שלי הגעתי מלפני האוטובוס בריצה עד כדי מטר אחד מהדלת!!! והנהג ראה אותי וכן חבר שבדיוק ירד מהאוטובוס אמר לו להמתין אולם הוא החליט לסגור את הדלת ממש בפרצוף ולנסוע איני זקוק לפיצוי כספי ואיני צריך כלום חוץ מכך שאני עומד על כך שאנשים רעים!! לא יעבדו במקומות שצריך לשרת בני אדם כי בדיוק הייתי בדרכי לבית החולים איכלוב לסעוד את אימי החולה ונגרם לי נזק עצום ששום פיצוי כספי לא יפצה אני מבקש שתעמידו את הנהג הרע הזה במקומו ויתנצל על מעשהו הרע ויקבל על עצמו להיות טוב יותר
עוגמת נפש סוג הנזק :
שהנהג ישלח מכתב התנצלות וכן שיקבל על עצמו להיות מתחשב פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניו שם ותפקיד:
בעקבות פניית הלקוח, אותר הנהג שביצע את הנסיעה וזומן לברור. בברור מסר הנהג, כי נוסע פנה אליו בבקשה להמתין לנוסע שנמצא בדרכו לאוטובוס. הנהג לא ראה את הנוסע בקרבת האוטובוס והסביר ללקוח שאין באפשרותו להמתין לנוסע שאינו בתחנה ולכן המשיך בנסיעה.
על פי התקנות ועל פי נוהלי החברה, מחויב הנהג לעצור בתחנה ולהעלות את הנוסעים הממתינים בתחנה אך חשוב לציין, כי המתנה לנוסעים שאינם בתחנה גורמת לעיכוב במהלך הנסיעה ולאיחור בהגעת הנוסעים ליעדם.
תגובה:
מנהלת פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוח ומסרה לו את גרסת הנהג. כמו כן, נמסר ללקוח הסבר בנוגע להנחיות בנושא. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה