פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נטישת נהג אוטובוס את נוסעיו באמצע הדרך- מזעזע וחמור ביותר. נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
שמי מורן . בתאריך ה 14.3.2011 עליתי עם חברתי הגברת לימור לקו שמספרו 247 של חברת מטרופולין מקינג ג'ורג' שבת"א לשכונת יוספטל שבכפ"ס. השעה הייתה בערך 22:15 כשהקו הגיע. בשעה 11:20 בלילה הנהג קרא אלי ולחברתי ודרש שנרד מהאוטובוס באמצע הדרך על רחוב ויצמן בכפ"ס. שאלנו לסיבת ההורדה והוא טען שאין לו זמן להוריד אותנו בשכונת יוספטל והוא מאוד ממהר. הזכרתי את העובדה ששילמנו עבור נסיעה מלאה והוא אמר שנעלה על קו 29 שמאחוריו ללא עלות. הנהג לא הוריד אותנו בתחנה שבה קיים קו כזה ואני וחברתי נאלצנו לצעוד בקור - והיה ממש ממש קר, לעבר תחנת אוטובוס קרובה. ומשם שילמנו (שוב!) לקו של אגד להגיע למחוז חפצנו. אני המומה ופגועה מהנושא ומסרבת להאמין עדיין שמקרה כזה קורה במדינתנו ובחברה כמטרופולין שנמצאת יחסית בתחילת דרכה. אין להעלות על הדעת שנהג אוטובוס יוריד שתי נוסעות באמצע דרכן ויפנה לעיסוקיו חשובים ככל שיהיו. זה חוסר מקצועיות משוועת וביזיון לכל הדעות ואני מבקשת שהמקרה יטופל במלוא כובד הראש ונפוצה על הכסף, הקור המקפיא, ההשפלה ועוגמת הנפש שנגרמה לנו.
אני וחברתי שוקלות להגיש תביעה כנגד חברת מטרופולין שמאפשרת הפקרות שכזו כנגד נוסעיה וכנגד נהג האוטובוס באופן אישי. אני לא מתכוונת לוותר על כך בקלות.
זוהי חרפה ואני אגיע גם לעיתונות עם הנושא במידת הצורך!
בתודה מראש, מורן ולימור
כספי סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-רכזת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת התלונה יצרתי קשר עם הלקוחה לקבלת פרטי האירוע במלואם. הפרטים הועברו להנהלת החברה אשר זימנה את הנהג לבירור משמעתי. חשוב לציין כי התנהגותו של הנהג אינה עולה בקנה אחד עם ערכי השירות של החברה.
הנהג יטופל משמעתית ובחומרה מתוך מטרה למנוע הישנות מקרים מסוג זה.
תגובה:
רכזת פניות ציבור יצרה קשר עם הלקוחה להמשך טיפול בפנייתה.בוצע בירור משמעתי מול הנהג וטיפול בחריגה מנוהלי החברה על מנת למנוע הישנות מקרה מסוג זה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה