פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עצירה בתחנות ברשימה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
רשימת התחנות המופיעה באתר שלכם לגבי קו 371 כוללת את תחנת "בית קמה" , היום (17.03.2011)לא עצר הנהג בתחנת בית קמה בשעה היעודה 20.34 אלא המשיך בדרכו , לאחר מעקב לא עצר גם בתחנת אבן שמואל למרות שהיה משהו בתחנה שעמד וחיכה , פשוט מחדל ועוגמת נפש !!!! אנשים צריכים להגיע לביתם ומסתמכים על הזמנים והמיקומים הרשומים באתר.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניו שם ותפקיד:
מנהלת פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוחה. מהשיחה עלה, כי מכריה של הלקוחה המתינו בצומת קמה אך לא בתחנה בה עוצר קו 371 ולכן האוטובוס לא עצר בתחנה זו. ניתן ללקוחה הסבר מפורט בנוגע למיקום התחנה בצומת קמה בקו 371. בנוסף, ציינה הלקוחה כי הנהג לא עצר בתחנה בצומת אבן שמואל לנוסעים שהמתינו בתחנה, ולכן אותר הנהג שביצע את הנסיעה וזומן לברור. בברור מסר הנהג, כי בתחנה בצומת אבן שמואל לא המתינו נוסעים ולכן לא עצר בתחנה. עוד מסר הנהג, כי בקרית גת עלה נוסע ששאל מדוע לא עצר בצומת אבן שמואל למרות שנסע אחריו עם רכבו הפרטי והנהג הסביר ללקוח כי הינו מחויב לעצור רק בתחנות בהן ממתינים נוסעים ואין באפשרותו לשער כי אדם שנוסע ברכבו הפרטי מעוניין לעלות לאוטובוס באחת מתחנות הביניים מבלי שהנוסע ימתין לאוטובוס בטרם הגעת האוטובוס לתחנה. תגובה:
מתן הסבר ללקוחה לגבי מיקום התחנה בצומת קמה בקו 371. זימון הנהג לבירור בנוגע לתלונה לגבי אי עצירה בתחנה בצומת אבן שמואל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה