פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות בלתי הולמת של נהג החברה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏05 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
החרושת 28 אור יהודה כתובת:
תיאור הבעיה:

מבלי לפגוע בזכוית
שלום רב,
ביום 05.04.03 עלתה הגברת דלייה לאוטובוס קו 1
למותר לציין כי הגברת דליה הינה נוסעת מתמידה בקו מדי בוקר וצהריים.
אתמול בסמוך לשה 16:00 עלתה הנ"ל לאוטובוס כאשר אישה רצה אחרי האוטובוס הנהג שם לב אך לא עצר גב' דליה מבינה כי על הנהג אסור לעצור מחוץ לתחנה וכאשר הזדעזע גב' דליה כי הנהג חנה בתחנה והמשיך בכל זאת לנסוע ולא עצר לאישה כאשר הגב' דליב שאלה את הנהג למה לא עצר לאישה הנ"ל התעצבן ופיזר דברי ניאוף לעיני כל הנוסעים באוטובוס התנהגות בלתי הולמת של נהג בחברה..לאור כל האמור לעיל אני מבקשת העמדת פנים עם הנהג והתנצלות בפני גב' דליה ופיצוי מהחברה למותר לציין כי במידה ופנייתי לא תיענה אשתמש בכל האמצעים המשפטיים העומדים לרשותי ....

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-רכזת פניות שם ותפקיד:
בעקבות פניית הלקוחה , אותר הנהג שביצע את הנסיעה וזומן לבירור. מהבירור עלה, כי הנוסעת לא המתינה בתחנה המיועדת לאיסוף נוסעים בזמן שהאוטובוס עבר בתחנה, ולכן הנהג לא עצר על מנת להעלותה לאוטובוס. חשוב לציין ,כי על פי תקנות התעבורה, חל איסור על העלאה והורדה של נוסעים שלא במפרצי התחנות המורשות ברישיון הקו.
בנוגע ליחסו של הנהג- התנהגותו, כפי שתוארה ע"י הפונה, אינה עולה בקנה אחד עם ערכי השרות של מטרופולין. אי לכך פרטי המקרה הועברו מיידית לסמנכ"ל התפעול אשר טיפל בנושא מול הנהג.
תגובה:
יצירת קשר עם הלקוחה להמשך טיפול בפנייתה ונערך בירור מול הנהג.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה