פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עצירת אוטובוס בתחנה קבועה נושא התלונה:
פורת שושקה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏05 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בניתי על אוטובוס של מטרופולין 369א בשעה 8.00 בבוקר בתחנת צומת קוממיות כדי להגיע לתחנת הרכבת בתל אביב בשעה מסויימת שבה קבעתי פגישה חשובה מאוד.
האוטובוס עבר בתחנה בשעה 8.00 בדיוק ולא עצר, למרות שגם אני ועוד אנשים הניפו ידיים וביקשו לעצור.
נגרמו לי עוגמת נפש והפסד זמן וכסף.
אני מבקשת פיצוי. לפחות סמלי.
עוגמת נפש, סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניו שם ותפקיד:
בעקבות פניית הלקוחה נערכה בדיקה מקיפה מול מחלקת התפעול.
מהבדיקה עלה, כי הנהג לא יכול היה לעצור בתחנה בקוממיות ולהעלות נוסעים נוספים מאחר ודיווח בשעה 07:57 על ריבוי נוסעים בתחנה האחרונה בקרית גת.
על פי תקנות התעבורה, אוטובוסים ציבוריים מורשים להסיע מספר מוגבל של נוסעים בעמידה- עד 10 נוסעים. אי לכך ייתכנו מצבים בהם אין באפשרות הנהגים להעלות נוסעים נוספים, וזאת בשל מגבלת החוק ותקנות התעבורה.
במקרים בהם האוטובוסים לא עוצרים מחמת כמות הנוסעים, מעדכנים הנהגים מיידית את הסדרנים ואת מנהל התפעול בחברה.בעלי תפקידים אלה עושים את מירב המאמצים למצוא פיתרון לנוסעים הממתינים בתחנה, בין אם ע"י פתרון נקודתי ובין אם ע"י התאמת מפת התנועה, תדירות הקווים, ולוחות הזמנים.

חשוב לציין, כי נודע לנו שבעתיד הקרוב תשונה התקנה האוסרת להעלות מעל 10 נוסעים בעמידה, ויתאפשר לחברות התחבורה הציבורית להסיע עד 20 נוסעים בעמידה. שינוי זה יצמצם מהותית את הבעיה המתוארת בפנייה.
תגובה:
פנייתה של הגב' פורת הועברה לבדיקתו ולטיפולו של סמנכ"ל התפעול בחברה. בנוסף, רכזת פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוחה ועדכנה אותה אודות אופן הטיפול בפנייתה. הפנייה טופלה לשביעות רצונה של הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה