פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עצירה בתחנה ברשימה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏אפריל ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלוננן על אי עצירה של אחד מנהגי קו 360 היום בתאריך 24.04.11 בשעה 13:30 שיצא מתחנה מרכזית ב"ש לכיוון אשדוד. לפי רשימתכם, הנהג חייב היה לעצור בתחנת אשדוד בית האופנה אך הוא לא עצר (!!!), למרות שרוב גדול של אנשים פנו אליו, ביקשו ממנו לעצור בתחנה זו או להתקשר לסדרן ולברר. הנהג, למרות תלונותיהם של נוסעים רבים (אשר מהווים נוסעים קבועים של קו זה- כלומר, הם בקיאים במסלול) לא עצר, לא התקשר לסדרן (כאשר הוא לא מכיר את המסלול), לא הקשיב לפניותינו והמשיך בנסיעה עד לתחנה הסופית.
מדוע אני ועוד רבים אחרים צריכים לשלם כסף על שירות אשר לא מתבצע כפי שהוא אמור להעשות? נא לשים לב שלא מדובר בגחמה של הנוסעים, אלא בחובתו של הנהג מכיוון שתחנה זו מופיעה ברשימת תחנות העצירה.
הנהג לא נתן פרטים על שמו.
אבקש להתייחס לפנייתי ולא לחזור על אירוע זה בעתיד.

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניו שם ותפקיד:
בעקבות פניית הלקוחה אותר הנהג שביצע את הנסיעה וזומן לבירור.
מהבירור עלה, כי בעקבות טעות אנוש של הנהג לא עצר בתחנה בבית האופנה באשדוד להורדת נוסעים.
הנהג הודרך בשנית לגבי מסלול הקו ותחנות העצירה והתנצל על הטעות שנעשתה שלא במכוון.

בעקבות טעות הנהג, דאגנו לרענון לכלל נהגי החברה בנוגע לעצירה ולהורדת נוסעים בתחנה בבית האופנה באשדוד.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוחה ומבטיחים לעשות כל שביכולתנו למנוע הישנות המקרה.
תגובה:
עדכון הלקוחה אודות אופן הטיפול בפנייתה ורענון לנהגי החברה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה