פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סגירת דלת ונסיעה תוך כדי ירידה של נוסעת נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון 22.5.2011 בשעה06:39:20 בבוקר עליתי על קו 47 ברמת השרון לכוון לתל אביב. הנהג נסע במהירות רבה ,לא היה מרוכז, התווכח עם אחד הנוסעים על מחיר הנסיעה ועשה רושם שהוא ממהר. ובכלל נדמה לי שהגיע לתחנה כבר עצבני כי בדיעבד ראיתי שחייב אותי רק ב-6 ש"ח במקום 9.80 ש"ח למרות שציינתי כשעליתי שאני צריכה לת"א. כשהגעתי ליעד , תחנה ראשונה ברחוב אבן-גבירול בת"א צלצלתי ועמדתי קרוב מאד לדלת האחורית מוכנה לרדת. הוא לא עצר מקביל למדרכה אלא באלכסון וכשהייתי עם רגל אחת על מדרגה אחרונה ורגל אחת באוויר, כדי לדרוך על הכביש ,כי היינו רחוקים מהמדרכה, הוא סגר עלי את הדלת והחל לנסוע מה שגרם לי להשטתח על הכביש. הנהג בכלל לא שם לב עד שצעקו לו לעצור. הוא התנצל ושאל אם אני בסדר אבל כשצרחתי עליו שהוא נסע כל הדרך כמו מטורף אמר שכעס על איזו נהגת ושהחליקה לו הרגל מהברקס ולכן נסע תוך כדי ירידתי. ברצוני לציין שסיפור זה קורה וקרה גם לאחרים עם נהגים אחרים אבל תמיד בקווי מטרופולין .למזלי נפצעתי קל ברגליים ולא נזקקתי לטיפול אך את הנהג הזה צריך להוריד מנסיעות וגם אחרים כמוהו.
לא שאלתי לשמו של הנהג כי הייתי מבולבלת אך שמרתי את הכרטיס ואת מס' האוטובוס. לדעתי מחובתו היה לשאול לשמי ולבקש את הטלפון כדי להתקשר ולשאול לשלומי מאוחר יותר באוטו יום
פציעה קלה סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-רכזת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה, אותר הנהג שביצע את הנסיעה וזומן לבירור מיידי אצל קצין הבטיחות.
לדברי הנהג, הנוסעת מעדה בעת שעמד במפרץ החנייה וסיים להעלות נוסעים וטרם החל בנסיעה כפי שמסרה המתלוננת. בנוסף ציין שניגש אליה והתעניין במצבה.
אנו שמים דגש רב על נושא הבטיחות בדרכים, ויבוצע מעקב אחר אופן התנהלותו של הנהג, בכדי לוודא שהנהג נוסע על פי נהלי הבטיחות ותקנות התעבורה.
יש לציין, כי בסיום הבירור מול הנהג יצרתי קשר עם הלקוחה, ועדכנתי אותה על הטיפול ועל כך שהמשך הטיפול בפנייתה ייעשה על ידי קצין הבטיחות בחברתנו.
תגובה:
עדכון הלקוחה אודות הטיפול בפנייתה וטיפול ומעקב על ידי קצין הבטיחות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה