פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות לא הולמת ומסכנת חיים של נהג נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון ה6.6.11 בשעה 20:20 עליתי על קו 1 מכיוון כ"ס ללב הפארק ברעננה....במהלך הנסיעה עלו בני נוער שעשו רעש ובלאגן והשתוללו באוטובוס תוך כדי סיכון חייהם וחיי הנוסעים האחרים כשניגשתי לנהג לבקש שיעשה סדר סירב, בהמשך הנסיעה ניגשתי שנית לנהג לבקש את פרטיו והבחנתי שהוא משוחח בטלפון ונוהג עם יד אחת על ההגה דבר אשר מסכן את חיי וחיי הנוסעים האחרים ,ובניגוד לחוק!!! כשביקשתי את פרטיו סירב ובתגןבה צעק עליי שאני שקרנית וחוצפנית - באותו רגע הרמתי טלפון למוקד מטרופולין כשהנציגה שומעת את הצעקות של הנהג שהשתולל ולא התרכז בנסיעה והמשיך לסכן את חיינו ...
אין זה הפעם הראשונה שאני נתקלת בהתנהגות לא ראויה לא מקצועית ולא בטוחה מצד הנהגים ולאחר מס רב של תלונות שלא נענו כראוי מצד חברת מטרופולין בנושא עיכובים איחורים והתנהגות לא הולמת של נהגים אני שוקלת בכובד ראש להגיש תביעה נגדם ! זה לא יעבור על סדר היום ולא אסכים שהנהגים ימשיכו בהתנהגות בלתי הולמת או בלתי חוקית !!!
סכנה והתנהגות לא חוקית סוג הנזק :
עקיפת משמעת נכונה והתנהגות הולמת באוטובוס פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-רכזת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה,יצרתי קשר עם הלקוחה לקבלת פרטי הנסיעה על מנת לאתר את הנהג ולטפל במקרה שארע ב-05/06/11 ולא כפי שציינה בפנייתה. הנהג שביצע את הנסיעה אותר, ופרטיו ופרטי הפנייה הועברו מיידית לטיפולו של קצין הבטיחות בחברתנו.
אנו שמים דגש על נושא בטיחות בדרכים. הנהג יזומן לבירור ויבוצע מעקב אחר אופן נהיגתו.
יש לציין, כי לגבי הפניות הנוספות שהגישה בעבר הגברת מלאכי, כל פנייה נבדקה מיידית וטופלה באופן מקיף.
יצרתי קשר עם הלקוחה ועדכנתי אותה אודות אופן הטיפול בפנייה והטיפול הסתיים לשביעות רצונה.
תגובה:
עדכון הלקוחה אודות הטיפול בפנייתה וטיפול ומעקב ע"י קצין הבטיחות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה