לילך פנחסוב-רכזת פניות |
שם ותפקיד: |
עם קבלת הפנייה, רכזת פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוחה לקבלת פרטים נוספים, על מנת לבדוק את תקינות כרטיסה. הלקוחה מסרה, כי מדובר בתקלה חד פעמית שסודרה.
חשוב לציין, כי בהתאם לנוהלי השירות של החברה, הנהגים מונחים במקרה של כרטיס תקול לתת לנוסע כרטיס נסיעה זמני ל-48 שעות המקנה נסיעה חינם ולהעביר את הכרטיס התקול לעמדת השירות לבדיקת הכרטיס.
הנהג זומן לבירור אצל מנהל העבודה. לדברי הנהג, אכן פעל בהתאם לנהלים, והציע ללקוחה למסור לו את כרטיסה התקול על מנת שיעבירו אל משרדי החברה לבדיקה, וכמו כן, לתת לה כרטיס ל-48 שעות איתו תוכל לנסוע בחינם, אך הלקוחה סירבה למסור לו את כרטיסה ובתגובה לכך, ביקש הנהג שתשלם לו בדרך כלשהי.
|
תגובה: |
נוצר קשר עם הלקוחה להמשך טיפול בפנייתה ונערך בירור מול הנהג. |
פתרון: |
|
|