פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיס רב קו שלא עבר במכשיר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14/6/2011 עליתי לקו 48 באזור מעוז אביב בת"א הכרטיס רב קו לא עבר. הנהג אמר שהכרטיס לא תקין ושעלי לשלם עבור הנסיעה חיפשתי בארנקי אך לא היה לי שקל בארנק אמרתי לנהג שפשוט אין לי כסף מזומן ואם אפשר לשלם בכרטיס אשראי הנהג אמר שלא ניתן לשלם בכרטיס אשראי ושעלי לרדת מהאוטובוס אמרתי לו שהוא לא יכול להוריד אותי מהאטובוס בגלל שהכרטיס לא תקין כי זו לא אשמתי ושהיום אלך לאחת ממוקדי רב קו לתקן הכרטיס. הוא פשוט עמד בכל תוקף שארד מהאוטובוס ושזה לא מעניין אותו שהכרטיס לא תקין ושאין לי כסף מזומן. הוא פשוט העליב אותי ליד כל הנוסעים והוריד אותי במקום שאין כספומט ושהיה' עלי ללכת ברגל כברת דרך ארוכה. יש לציין שאני נכה ושזה בכלל לא עניין אותו. הוא פשוט התנהג בצורה מחפירה חסרת רגשות וזו לא הפעם הראשונה שאני נתקלת בנהג הזה שפשוט מתנהג בחוסר נימוס משווע ובהתנהגות גסה כלפי הנוסעים. מאחר ואני נכה אני יושבת תמיד במושב הראשון אחרי הנהג כך שאני שומעת הכל. אני מבקשת מהנהלת מטרופולין שימצו עם הנהג החצוף את הדין ופשוט ישעו אותו מעבודתו וזה בלשון המעטה. מס' הנהג: 3286671067 שמו: ברול יולי. מס' אוטובוס6361270. העתק מתלונה זו נשלח למשרד התחבורה.
עלבון סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-רכזת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה, רכזת פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוחה לקבלת פרטים נוספים, על מנת לבדוק את תקינות כרטיסה. הלקוחה מסרה, כי מדובר בתקלה חד פעמית שסודרה.
חשוב לציין, כי בהתאם לנוהלי השירות של החברה, הנהגים מונחים במקרה של כרטיס תקול לתת לנוסע כרטיס נסיעה זמני ל-48 שעות המקנה נסיעה חינם ולהעביר את הכרטיס התקול לעמדת השירות לבדיקת הכרטיס.
הנהג זומן לבירור אצל מנהל העבודה. לדברי הנהג, אכן פעל בהתאם לנהלים, והציע ללקוחה למסור לו את כרטיסה התקול על מנת שיעבירו אל משרדי החברה לבדיקה, וכמו כן, לתת לה כרטיס ל-48 שעות איתו תוכל לנסוע בחינם, אך הלקוחה סירבה למסור לו את כרטיסה ובתגובה לכך, ביקש הנהג שתשלם לו בדרך כלשהי.

תגובה:
נוצר קשר עם הלקוחה להמשך טיפול בפנייתה ונערך בירור מול הנהג. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה