פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עצירה של קו בתחנה וביטול קווי הלילה ב"לילה לבן" 2011 נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הלילה של ה-30.6 יצאתי, כמו צעירים רבים אחרים לתל-אביב במסגרת אירועי "לילה לבן", הנערכים מדי שנה. אני מתגורר בהרצליה, והעדפתי להגיע לאזור הבילוי בתח"צ, ולא ברכב פרטי, מה שהסתבר מאוחר יותר כטעות רצינית.
בשעה 21:30 חלף קו 247 שלכם על פני התחנה מול לב העיר והנהג לא נראה כמי שמתכוון לעצור, מאחר והוא נסע במסלול השמאלי ביותר. מהבחנה זריזה לא נראה שהאוטובוס היה מלא עד אפס מקום, ולכן סיבת חוסר עצירתו בתחנה תמוהה לי. עם זאת, זוהי לא הפעם הראשונה בה אני נתקל במקרים בהם קווי אוטובוס שלכם לא עוצרים בתחנות, אלא 'מדלגים' הלאה. הלילה הזה זה כבר היה יותר מדי, ונאלצתי בסוף להמתין לקו של "אגד", קו שהוריד אותי רחוק ממחוז חפצי ואת שאר הדרך השלמתי ברגל.
בחזור, בסביבות 2:00 בלילה, המתנתי לקוו הלילה 230 ברחוב בן-יהודה פינת בוגרשוב. יחד איתי המתינו בתחנה לאותו קו ממש נוסעים רבים המתגוררים בהרצליה-רעננה-כפ"ס וביקשו לשוב הביתה. במשך כשעה וארבעים המתנו לקו האוטובוס שלא הגיע. הסיבה לאי הגעתו של קווי הלילה בין השעות 2:00-3:40 אינה ברורה לי עד עכשיו, וגם אם שונו מסלולי הקווים (למרות שלא ברור מדוע ישונה המסלול בחלק העובר ברחוב בן יהודה) מדוע הציבור לא עודכן??
יצויין, כי בסופו של דבר חלק מן הנוסעים נאלצו להתחלק במוניות ספיישל, מה שגם ככה היה כמעט בלתי אפשרי מאחר ותפוסת המוניות היתה מלאה.
אני נאלצתי להמתין עד 6:00 בבוקר עד להתחדשות הקווים הסדירים, קווים שגם כן היו עמוסים באופן לא רגיל ומלאים עד אפס מקום בבני נוער שיכורים וצעקניים.
את החוויה האיומה הזו לא אשכח בעוד הרבה מאוד זמן. אני מרגיש כי נהרס לי הבילוי בעקבות התנהלות לא תקינה של חברת האוטובוסים שלכם, כזו שניתן היה למנוע בעקבות תכנון נכון והזרמת אוטובוסים בצורה מתוגברת דוקא בלילה 'מיוחד' בו נוסעים רבים זקוקים לפתרון הגעה אל ת"א הלוך ושוב.
נכון לרגע זה - אינני מתכוון עוד להשתמש בשירותי התחבורה שלכם עד להודעה חדשה.
בתודה
אורי.

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-רכזת פניות שם ותפקיד:
בעקבות פניית הלקוח לגבי אי עצירת קו 247 בתחנה בלב העיר בהרצליה, אותר הנהג שביצע את הנסיעה. פרטיו ופרטי המקרה הובאו לידיעתו ולטיפולו של מנהל האשכול.רכזת פניות ציבור יצרה קשר עם הלקוח ועדכנה אותו אודות הטיפול והשיחה הסתיימה לשביעות רצון הלקוח.
בנוגע לפנייתו השנייה , לגבי אי הגעת האוטובוס לרחוב בן יהודה, בוצעה בדיקה מקיפה ממנה עלה, כי ביום ה' ה-20/6 היום בו המתין הלקוח לקו 247 בבן יהודה בתל אביב, התקיים אירוע "לילה לבן" ובהתאם להוראות העירייה, הונחו הנהגים לא לנסוע ברחוב בן יהודה, אלא במסלול חלופי העובר דרך רחוב אבן גבירול. אנו דאגנו לעדכן מידע זה באתר האינטרנט ובמוקדי המידע, זאת בנוסף למידע שפירסמה עיריית תל אביב על סגירת רחובות בעקבות האירוע.
תגובה:
בירור מול הנהג ויצירת קשר עם הלקוח לעדכון אודות אופן הטיפול בפנייתו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה