פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוטובוסים אינם עוצרים בתחנה נושא התלונה:
מלמד טל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון ה2/7 המתנתי בתחנת מוזיאון ארץ ישראל (מקביל לסמינר הקיבוצים) לקו 149 (מתל אביב לכפ״ס) של מטרופולין.
האוטובוס הראשון שעבר לא עצר, המתנתי כ20 דק נוספות לאוטובוס שאחריו שאינו עצר גם כן, מקרה זהה קרה ביום שלאחר מכן וביום רביעי (6/7).
תשובת הנציגים במענה הטלפוני של החברה הייתה שכנראה האוטובוס מלא.
אך אני ממתין לבד בתחנה, כך שאני לא זה שיפר את הביטחון.

ברצוני לציין שעברתי בסוף השבוע שלפני כן דירה בהסתמך על הקו הזה שיביא אותי בכל יום לעבודתי שבצומת רעננה.
אך אני נאלץ לנסוע בקו אחר של אגד שעושה סיבוב בכל הרצליה ורעננה במקום, כאשר ישנו הבדל של כשעה בזמן ההגעה ליד.
כספי סוג הנזק :
הוצאת אוטובוסים נוספים בקו זה פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-רכזת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה מנהלת פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוח בכדי לקבל פרטים נוספים אודות פנייתו. לאחר השיחה עם הלקוח, נערכה בדיקה על ידי מחלקת התפעול בחברה. מהבדיקה עלה, כי ביום ראשון ה-3/7 בשעה 10:30, עבר אוטובוס בקו 149 בתחנה בה המתין הלקוח ולא עצר בתחנה מאחר והאוטובוס היה מלא עם 10 נוסעים בעמידה. על פי תקנות התעבורה, אוטובוסים ציבוריים מורשים להסיע מספר מוגבל של נוסעים בעמידה- עד 10 נוסעים. אי לכך ייתכנו מצבים בהם אין באפשרות הנהגים להעלות נוסעים נוספים, וזאת בשל מגבלת החוק ותקנות התעבורה.
בפנייתו ציין הלקוח, כי מקרה זה אירע שוב ביום ד' 6/7 אך מאחר ולא ידע למסור פרטים נוספים הרלוונטיים לביצוע בדיקת לויין- כגון שעת הגעת האוטובוס לתחנה, לא הייתה באפשרותנו לערוך בדיקה לגבי תאריך זה.

הפנייה הועברה לבדיקתו ולטיפולו של סמנכ"ל התפעול בחברה לצורך בחינת אפשרות לתגבור הנסיעות בקו.
תגובה:
פנייתו של מר מלמד הועברה לבדיקתו ולטיפולו של סמנכ"ל התפעול בחברה. בנוסף, רכזת פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוח ועדכנה אותו אודות אופן הטיפול בפנייתו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה