פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תאונת דרכים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
12/7/11 שעה 07:52 עליתי על קו 29 מכיוון קפלן בכ"ס מס' אוטובוס 83-841-70 עם נהג בשם תאופיק (לא זוכרת שם המשפחה). ברמזור בצומת טבע כנראה שהנהג ניסה לעבור באור אדום והתנגש ברכב שלפניו, דבר שגרר אחריו עצירה פתאומית חזקה שבעקבותיה נפגעתי אני וקיבלתי מכה חזקה מחלון האוטובוס מצד ימין בכתף ונגרמו לי כאבים חזקים בצוואר ובגב. לצערי הרבה אין שום מס' טל' אליו ניתן לפנות לתלונות מסוג אלה, ברצוני להודיע שבמהלך היום לאחר שאתאושש אגיע למיון בבית החולים לצורך בדיקה גופנית ובהתאם לכך אפנה את תביעתי.
פיזי סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-רכזת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה, מנהלת פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוחה. הלקוחה מסרה כי כבר שוחחה עם קצין הבטיחות בחברה ופנייתה מטופלת על ידו. המקרה ידוע לחברה והנושא נמצא בבדיקתו של קצין הבטיחות בחברה בנוגע לחקירת נסיבות התאונה.

חשוב לציין, כי באפשרות הנוסעים ליצור עימנו קשר דרך מוקד מידע המאויש 24 שעות ולקבל מענה לכל פנייה גם במקרה של תאונה. מספר הטלפון של מוקד המידע הינו 5900* מכל טלפון (מקווי בזק דיגיטליים 073-2100422
תגובה:
טיפול בפנייתה של הגב' אלמליח על ידי קצין הבטיחות בחברה. יצירת קשר עם הלקוחה על ידי מנהלת פניות הציבור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה