פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קוי מטרופולין- תלמיד תיכון לא מקבל את הזכאי לו נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רעננה כתובת:
תיאור הבעיה:
אני בן 18 וחצי ועדיין בתיכון (עולה ליב'). אני מילאתי את הרב קו שלי ב50 ש"ח והמחשב לא מגדיר אותי כתלמיד זאת אומרת שאם מילאתי את הרב קו בחמישים אז זה אמור להיות 100 ש"ח בתוך הרב קו. פעמיים זה קרה לי ששילמתי 50 ש"ח ומילא לי ב50 ש"ח ולא 100 ש"ח ועוד המחיר שלכם עלה ואני צריך לשלם על זה.
כספי סוג הנזק :
קבלת החזר כספי וכן פיתרון הבעיה באופן כללי. פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-רכזת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה, רכזת פניות ציבור ניסתה ליצור קשר טלפוני עם הלקוח לקבלת פרטים נוספים על מנת לבדוק את הגדרות כרטיס הרב קו שברשותו אך ללא הצלחה. בכל אחד מהניסיונות הושארה הודעה קולית במשיבון הסלולארי עם מספר טלפון לחזרה.
חשוב לציין, שללא הפרטים המזהים לא ניתן לבדוק את הגדרות הכרטיס ולאתר בעיה במידה ואכן קיימת.
נשמח אם הלקוח יצור עימנו קשר במוקד המידע המאויש 24 שעות ביממה במספר 5900*.
תגובה:
ניסיון ליצירת קשר עם הלקוח לבדיקת הגדרות כרטיס הרב קו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה