פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הגעה בזמן לתחנה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
מטרופולין שינו את לוחות הזמנים ללא כל ידיעת הציבור ובנו מערכת טלפונית מסורבלת ולא ברורה שלא ניתן להבין את זמני הנסיעה המבוקשים ורבים מין הנוסעים יוצאים לפני הגעת האוטובוס או אחריו .
ברצוני להתלונן על חוסר הערכות ויעילות של החברה שלא עושה דבר וברגע שאני מתלונננת לחברה התשובה שלהם היא שאין מה לעשות .
עוגמת נפש סוג הנזק :
ידיעת ציבור הנוסעים בכל רגע נתון פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניו שם ותפקיד:
מבדיקה שנערכה במערכות המידע של החברה עולה, כי ב1.7.11 פורסמו לוחות זמנים מעודכנים לכל קווי השירות של החברה. הודעה לגבי השינויים/העדכונים הופיעה באתר האינטרנט של החברה. לוח הזמנים בקו 058 (באר שבע- ירוחם) כולל מידע לגבי הנסיעות בקו בחלופות השונות. באתר האינטרנט שלנו ובמענה הקולי מפורסמים זמני היציאה מתחנות המוצא, ובאתר ניתן גם לקבל מידע לגבי זמני ההגעה המשוערים לכל תחנות הביניים במסלול הנסיעה.
מנהלת פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוחה ועדכנה אותה אודות לוח הזמנים בקו 058 כפי שמפורסם במוקדי המידע השונים של החברה.

תגובה:
יצירת קשר עם הלקוחה והסבר אודות לוח הזמנים בקו 058. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה