פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עצירה בתחנה בכונה תחילה. נושא התלונה:
‏יום שני ‏25 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
ביום שני ה- 25.7.11, המתנתי עם אשתי בתחנה של קו 369 בצומת גדרה לכיוון באר שבע, איתנו היה גם גיסי שהסיע אותנו לתחנה.
אחרי עשרים דקות המתנה, בשעה 00:20 לערך הגיע האוטובוס מכיוון אשדוד, שם הנהג הוא קובי מלכה, ועשה פנייה רחבה במהירות גבוהה ולמרות שאני ואישתי סימנו לו עם הידיים ובנוסף ירדתי לכביש כדי שיראה אותי, הנהג המשיך בנסיעה תוך התעלמות מוחלטת.
רצנו במהירות לרכב של גיסי ונסענו אחרי האוטובוס לתחנה הבאה בצומת קסטינה, הצלחנו לגיע אליו וכשעלינו ביררתי עם הנהג אם הוא יודע שיש לו תחנה בצומת גדרה ושהוא לא עצר בה, הנהג אמר שהוא יודע והוא לא עצר בכוונה "כי היינו רחוקים שלושים מטר מהתחנה".
דיברי הנהג הם שקר מוחלט משני סיבות, האחד הוא שהנהג בכלל לא התכוון לעצור בתחנה מפני שמהירות הנסיעה והסיבוב הרחב שהנהג ביצע לא איפשרו לו לעצור בתחנה גם אם היה רוצה בכך, הסיבה השנייה היא שהתחנה הנ"ל נמצאת בשולי הכביש וכל אורכה לא עולה על שלושים מטר כך שלא היה מקום אחר שבו יכולנו לחכות חוץ מבתחומי התחנה.
חשוב לציין שעמדנו מחוץ לתחנה ולא בתוכה ובנוסף אורות המצוקה ברכב של גיסי פעלו והרכב עמד במרחק שלא עולה על עשר מטר מהתחנה כך שלנהג לא הייתה סיבה שלא לראות אותנו.
דבר חשוב נוסף הוא שהאוטובוס הנ"ל הוא האחרון לאותו היום ואם גיסי לא היה ממתין איתנו בתחנה היינו נשארים בתחנה ללא אמצעי להגיע לב"ש.
בחוסר אחריות, זלזול ואי מילוי התפקיד הבסיסי ביותר של כל נהג שהוא בסך הכל לעצור לנוסעים שממתינים בתחנה ועוד לשקר בעזות מצח כזאת עולא נתקלתי.
לאור הדברים הנ"ל אני מבקש טיפול ראוי וחד משמעי בנושא מול הנהג, אם הטיפול לא יהיה לשביעות רצוני אני ימשיך עם הנושא לטיפול משפטי.
בנוסף אני דורש פיצוי הולם מהחברה על עוגמת הנפש שנגרמה לי ,לאישתי ולגיסי שהיה צריך להסיע אותנו עוד 14 ק"מ לתחנה הבאה ולחזור בחזרה לגדרה בשעה מאוחרת בלליה.
בברכה,
כפיר פרטוק
עוגמת נפש סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניו שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתו של מר פרטוק, אותר הנהג שביצע את הנסיעה וזומן לבירור.
בברור מסר הנהג, כי כאשר הגיע לתחנה בצומת גדרה לא היו נוסעים שהמתינו בתחנה. לדבריו, בקרבת התחנה חנה רכב פרטי ואדם נראה נשען על הרכב ובתוך הרכב היו נוסעים. הנהג הדגיש, כי דואג לעצור בכל התחנות במסלול הנסיעה ולהעלות את הנוסעים הממתינים בתחנות. בנוסף, מסר כי לא נסע במהירות גבוהה כשעבר בתחנה כפי שציין הלקוח בפנייה- דברי הנהג בדבר מהירות הנסיעה אומתו אל מול מערכת האיתור והבקרה המותקנת באוטובוס (ISR).

על פי תקנות התעבורה, חל איסור על איסוף והורדת נוסעים שלא בתחנות, אי לכך הנהגים מונחים לעצור אך ורק בתחנות ולהעלות את הנוסעים הממתינים בתחנות.
תגובה:
בירור מול הנהג וניסיון ליצירת קשר טלפוני עם הלקוח (הושארה הודעה במשיבון) פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה