פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת עודף נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הבת שלי נסעה בקו 29 - ב-17.07.11 ושלמה על נסיעה רגילה 6.40 נהג האוטובוס הציע לה לקנות רב קו ב - 30 ש"ח והיא הסכימה כאשר היא מסרה לו שטר של 50 ש"ח. רק כאשר ירדה מהאוטובוס שמה לב שהנהג לא החזיר לה עודף של 20 ש"ח. את הסכום של 6.40 הוא כן החזיר לה.

היא מיד התקשרה לחברת מטרופולין על מנת לדווח על כך ודיברהעם נצגית שירות שהבטיחה לטפל בכך. עד היום 14 לאוגוסט היא לא קיבלה חזרה את 20 השקלים שלה. שם הנהג הוא מיכאל נבו ואני רואה זאת בחומרה!!! מדוע מטרופולין מרשים לעצמכם לגבות 20 ש"ח ששייכים ללקוח?


כספי סוג הנזק :
החזרת 20 השקלים לאלתר פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-רכזת פניות שם ותפקיד:
בעקבות פניית הלקוחה, אותר הנהג שביצע את הנסיעה וזומן לבירור. בבירור דחה הנהג את טענת הלקוחה לגבי טעות בהחזרת העודף ואף הדגיש כי במהלך הנסיעה לא פנתה אליו נוסעת בטענה כזו.
מנהלת פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוחה ועדכנה אותה אודות הטיפול בפנייתה. כמו כן, חשוב להדגיש כי הנוסע מתבקש לספור את העודף שנמסר לו על ידי הנהג במעמד התשלום ולעדכנו מיידית במידה וטעה. הפנייה הסתיימה לשביעות רצונה.
תגובה:
בירור מול הנהג ויצירת קשר טלפוני עם הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה