|
|
|
|
|
|
נהג שהתייחס בגסות וגזענות ! |
נושא התלונה: |
abu khit rani |
שם/כינוי: |
יום רביעי 07 ספטמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום , אחותי סטודנט חדשה עלתה על אוטובוס 149 מאונ' תל אביב לכיוון כפר סבא תוך כדי הנסיעה אחותי דיברה בטלפון בשפה הערבית הנהג פנה אליה בעצבנותוביקש ממנה להפסיק לדבר בטלפון ושזה מפריע לו אחרת הוא יוריד אותו מהאוטובוס . יש לציין ששתי בחורות התערבו ונזפו בהנהג על התנהגתו הבזויה . טיפולכם תודה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מטרופולין שירות לקוחות
, תגובה:
|
לילך פנחסוב-רכזת פניות |
שם ותפקיד: |
עם קבלת הפנייה, ניסיתי ליצור קשר עם הלקוחה לקבלת פרטי הנסיעה על מנת לאתר את הנהג ולטפל במקרה, אך לא היה מענה במספר הטלפון שציינה. נשלח מספר טלפון ליצירת קשר בכתובת המייל שציינה הלקוחה. אשמח אם הלקוחה תיצור עימי קשר במספר זה על מנת שאוכל לבדוק את פנייתה. |
תגובה: |
ניסיון ליצירת קשר עם הלקוחה ושליחת הודעה לדואר האלקטרוני שלה. |
פתרון: |
|
|
|