פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לא יפה נושא התלונה:
דיין שרון שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
נסעתי באוטובוס מטרופולין מירוחם לבאר שבע
בשעה 18:50
נתתי לנהג הרבה עודף של 7 שח ובגלל זה הנהג דיבר אלי לא יפה
לא שיצאתי חייב עניתי לו באותה נימה שהוא דיבר אלי
אבל זה לא העינין...נהג ציבורי לא אמור להתיחס בצורה שכזאת לנוסעים
בקיצר תתחילו לפקח על הנהגים שלכם
ומי שממורמר על העבודה או על המשכורת מקומו בבית
שיהיה סופש טוב

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניו שם ותפקיד:
עם קבלת הפניה, אותר הנהג שביצע את הנסיעה וזומן לבירור.
בבירור מסר הנהג, כי הקפיד על יחס אדיב ולא הרים את קולו אלא רק פנה לנוסע בבקשה למסור את התשלום בכדי שיוכל לספור את כל המטבעות ולהנפיק עבורו את כרטיס הנסיעה.
חשוב לציין, כי הנהג המעורב במקרה הינו נהג ותיק בחברתנו. נהג שירותי אשר מקפיד על יחס אדיב ומנומס לציבור הנוסעים.
תגובה:
יצירת קשר טלפוני עם הלקוח. בירור מול הנהג שביצע את הנסיעה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה