פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הורדת נוסע נושא התלונה:
מחאי ירוחם שם/כינוי:
‏יום שני ‏03 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תחנת רכבת הרצליה כתובת:
תיאור הבעיה:
היום בשעה 14.10 עליתי על קו מספר 39 לכיון רעננה.הושטתי לנהג שטר של 100 ש"ח
והוא טען שאיננו חייב לתת לי עודף משטר זה.נאלצתי לרדת מהאוטובוס ולחכות למעלה מחצי שעה לקו אחר,שם לא היתה לנהג בעיה עם גודל השטר.
פרט הנהג הם:אבו ואסל נהאד
מספר אוטובוס 63-826-70
מיוטר פה לציין שאדם בגיל 72 נאלץ לרדת מאוטובוס בבושת פנים בגלל התיחסות של
נהג שאינו יכול לתת שרות כנדרש בחברה שמכבדת את עצמה

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-רכזת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה, נערך בירור של סמנכ"ל התפעול מול הנהג. מהבדיקה עלה, כי הנוסע עלה עם שטר של 100 ₪ כאשר ברצונו לשלם עבור נסיעה שעלותה 3.2 ₪.
על אף התקנה לפיה נהג רשאי לא לקבל שטר העולה עד פי 10 ממחיר הנסיעה-כפי שקרה במקרה זה, התבקש הנהג לפעמים הבאות לנסות ולמצוא פתרון ולסייע לנוסע להגיע ליעדו.
רכזת פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוח ועדכנה אותו אודות אופן הטיפול בפנייתו.
תגובה:
הנחיית הנהג ובקשה למציאת פתרון במקרים מסוג זה ויצירת קשר עם הלקוח.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה