פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נהג לא יוצר בתחננ, עונה בגסות ובחוצפה , חוזר על עצמו בכמה מקרים. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏06 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
השרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
כנוסעת קבועה של חב' מטרופולין, עלי להתלונן על יחס הנהגים ורמתם.
ראשית, נהגים באזור כפר סבא לא עוצרים בתחנות מדי פעם, חולפים במהירות
במיוחד כאשר רואים אוטובוס אחר בתחנה(עם קו שונה לחלוטין !!!!).
היום בבוקר בשעה 07.10 עליתי על קו 39 שבא מכוון הרצליה ונוסע לאזור התעשיה
בכפסר סבא.
הנהג לא עצר בתחנה עצמה למרות שהיתה ריקה מאוטובוסים אחרים(גם לא היו אוטבוסים מאחורי קו זה). רצתי לאוטובוס שעצר ושאלתי את הנהג בנימוס מדוע אינו עוצר בתחנה.תגובתו היתה: לכי לכי, אני לא חייב לענות לך.
עניתי בכעס: צורה להתנהגות שלך והוא ענה בזעם, לכי לכי, אני יודע מאיפה את מגיעה.... יודע בדיוק.. נאלמתי דום כי אני אשה עדינה ולא רגילה לשפה כזו ולא מצאתי לנכון להמשיך הויכוח המילולי ברמה נמוכה כל כך...

אגב- יומיים קודם הנהג לא עצר בכלל בתחנה כי עמד שם קו 2 שמגיע לרכבת. אני מעדיפה כמובן את קו 39 שלא נכנס לרכבת. מדוע מחליט על דעת עצמו לא לעצור ?!!

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-רכזת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה, נערכה בדיקה של מחלקת התפעול. מהבדיקה עלה, כי בתאריך 7.10.11 בשעה 7:16 הנהג שביצע נסיעה בקו 39 עצר בתחנה טשרניחובסקי/ויצמן בכפר סבא על מנת להעלות ולהוריד נוסעים, אך מכיוון שעמד רכב וחסם את הגישה לתחנת האוטובוס נאלץ הנהג לעצור מעט אחרי התחנה על מנת להעלות ולהוריד את הנוסעים בבטחה.
בנוגע ליחסו של הנהג, הנושא הועבר לידיעת מנהל האשכול וייערך בירור מול הנהג.
מנהלת פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוחה ועדכנה אותה אודות אופן הטיפול בפנייתה.
תגובה:
בדיקה על ידי מחלקת התפעול, בירור מול הנהג ויצירת קשר עם הלקוחה ועדכונה אודות אופן הטיפול בפנייתה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה