פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נהג הוריד אותי מהאוטובוס ללא סיבה מוצדקת נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏04 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4.10.11, יום שלישי בשעה 15:27 עליתי על קו 47 בתחנה ברח' אבן גבירול(לא זוכר את המספר, אך התחנה שלפני רח' נורדאו) לכיוון מסוף כרמלית(תל אביב).
בעודי עולה הכל נראה כרגיל, תיכננתי לקנות חופשי חודשי אך לא הספקתי אפילו להוציא את הכסף ולפתע הנהג מבקש ממני לרדת מהאוטובוס, הייתי בהלם.
זאת פעם ראשונה שאני נתקל בדבר כזה וזה לא שנראיתי מוזר, בן אדם רגיל עם מכנס קצר...
כששאלתי את הנהג מה הסיבה הוא ענה לי במשפט הזה "בלי שאלות מיותרות אני לא מכניס אותך", שאלתי שוב והוא ענה "תרד בבקשה", הוא עוד הוסף ואמר שאני מעקב את הנוסעים באוטובוס.
ככה הושפלתי מול כל עיני יושבי האוטובוס ומרוב ההלם לא הייתי מסוגל להתווכח איתו, גם לא היה לי נעים מול כל האנשים שם, מילא היה נותן לי סיבה מוצדקת.
לבסוף ירדתי מהאוטובוס ברגשות של עצבים והשפלה.
הסיפור לא נגמר בזה כי לאחר מכן נהג של קו 48 שהגיע מיד אחריו לא עצר והתעלם ממני.
לבסוף כתוצאה מהסיפור נאלצתי לחכות עוד כרבע שעה ועליתי לבסוף על קו 24 של חברת דן.
איחרתי לעבודה סתם ככה בחצי שעה בגלל הנהג וכולם בעבודה היו בהלם ששמעו על המקרה.


אני רוצה לציין את הדברים הבאים:
אני מודע לכך שחסרים פרטים אך לא היה ביכולתי לרשום אותם מההלם שנוצר.
האוטובוס לא היה מלא, היו עוד מספר מקומות ישיבה פנויים..
הייתי נראה רגיל לחלוטין והושפלתי לעיני האנשים שישבו באוטובוס.
ווידיתי את תחנת האוטובוס מול העומדים בתחנה ומול השילוט שאני בתחנה הנכונה.
ו סוג הנזק :
לפטר את הנהג אם לא אקבל סיבה מוצדקת למקרה הזה ופיצוי הולם. פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-רכזת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה, אותר הנהג שביצע את הנסיעה וזומן לבירור שנערך על ידי מנהל האשכול. מהבירור עלה כי כתוצאה מטעות אנוש של הנהג (הנהג חשב כי תחנה זו מיועדת להורדת נוסעים בלבד ולא לאיסוף) ביקש מהנוסע שלא לעלות לאוטובוס מתחנה זו.
הובהר לנהג בשנית מסלול הקו ורשימת התחנות המורשות ברישיון הקו להעלאה והורדה של נוסעים. מנהל האשכול דאג להדריך את הנהג בשנית לגבי מסלול הנסיעה, רשימת התחנות והפעילות בכל תחנה ותחנה בקו 47 בהתאם למופיע ברישיון הקו שהתקבל על ידי משרד התחבורה. הנהג התנצל על אי הנעימות שנגרמה לנוסע והבטיח שמקרה זה לא ישנה.
תגובה:
איתור הנהג וזימונו לבירור מול מנהל האשכול. יצירת קשר טלפוני עם הלקוח ועדכונו אודות אופן הטיפול בפנייתו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה