פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיבוש בלו"ז של קו 368 אשדוד- ב"ש באשמתו של הנהג. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏18 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18.10.11, בשעה 05:41 הגעתי לתחנה מרכזית אשדוד על מנת לעלות על קו מס' 368 לב"ש, שיוצא בשעה 05:45 עפ"י לו"ז. כאשר הגעתי לתחנת האוטובוס הבחנתי בכך שהאוטובוס לא הגיע. כאשר שאלתי את הנהג של קו 368 של השעה 06:15 היכן האוטובוס לו חיכיתי, הוא בירר טלפונית וגילה כי האוטובוס יצא מתחנה מרכזית אשדוד לפני הזמן. יש לציין כי הגעתי לתחנה מרכזית אשדוד (ממנה יוצא האוטובוס) 4 דקות לפני הזמן והאוטובוס כבר לא היה. כלומר, הנהג יצא הרבה לפני הזמן.
יש לציין כי במשך שנתיים וחצי אני מגיעה לתחנה מרכזית אשדוד במשך כל ימות השבוע (פרט ליום א') ועולה על קו 368 היוצא בשעה 05:45. עד לתאריך 18.10.11 לא חוויתי תקלה שכזאת עם הלו"ז שלכם.
בעקבות כך, שקו 368 יצא הרבה לפני הזמן הדרוש, נאלצתי לעלות על קו 368 של השעה 06:15. על מנת להגיע למקום עבודתי, באופן קבוע אני עולה על הסעה המחכה לי ולשאר העובדים בתחנה מרכזית ב"ש בשעה 07:15. מכיוון שלא הצלחתי לעלות על קו 368 של השעה 05:45, פספסתי את הסעתי לעבודה ונאלצתי לקחת מונית ספיישל (שעלתה לי 30 ש"ח- הקבלה על הנסיעה נמצאת ברשותי). בעקבות כך, איחרתי לעבודתי!!! בשל האיחור קיבלתי נזיפה מהממונה עלי!!! בנוסף, בשל האיחור עלי להשלים שעות עבודה מזמני הפרטי!!!
חשוב לציין כי בתחנה מרכזית אשדוד ברציף של קו 368 בשעה 05:41 עמדו אנשים רבים וחיכו לנהג. כמו כן, כפי שאתם יודעים, ישנם אנשים המחכים בתחנות נוספות בדרך.

כיצד זה ייתכן שהנהג, שהוא אחד מעובדי חברת מטרופולין, לא מכיר בלו"ז ולא פועל לפיו? האם אין מי שאחראי על נהג זה, אשר ידריך אותו ויסביר לו כיצד יש לעבוד ולפעול?
יש לציין, כי תקלה כגון זו שיבשה לחלוטין את סדר יומי ואת סדר יומם של אנשים אחרים התלויים באוטובוס זה. אני, ועוד רבים אחרים חיכינו לאוטובוס זה על מנת להגיע למקום עבודתנו הנמצא בעיר אחרת, שהנסיעה אליה נמשכת כ-75 דק' ואין לנו דרך אחרת להגיע אל עיר זו, פרט לקו זה, שהוא היחיד שיוצא בשעה כה מוקדמת.
נא לשים לב לשעה המוקדמת בה אני ועוד רבים אחרים צריכים לעלות על קו זה. הנסיעה הזו גוזלת זמן וכוחות רבים ולכן אני מצפה שהנהג של שעה זו יגיע ויצא בזמן הדרוש.

ברצוני לבקש מכם להפנות את מלוא תשומת לבכם למכתבי, כך שתקלה כגון זו לא תחזור על עצמה. מהסיבות שפירטתי, עליכם להבין את חשיבות מכתבי ואת האחריות הרבה בה מחזיק הנהג.
אני מבקשת מכם בכל לשון של בקשה להדריך את נהגיכם כך שהשיבוש הנ"ל לא יחזור על עצמו. בנוסף, כפי שציינתי, נאלצתי לשלם 30 ש"ח מכספי ועל כן אבקש שתחזירו לי את כספי.

אבקש שתחזרו אלי בהקדם עם תשובה.
עוגמת נפש+כספי+ סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניו שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה נערכה בדיקה של מחלקת התפעול בחברה. מהבדיקה עלה, כי בעקבות טעות אנוש של הנהג החל את הנסיעה שלא בזמן המתוכנן. אנו דאגנו לטפל בחריגה ונמשיך ונעשה כל שביכולתנו למנוע מקרים מסוג זה בעתיד. מנהלת פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוחה ועדכנה אותה אודות אופן הטיפול בפנייתה. התלונה טופלה לשביעות רצונה של הלקוחה.

תגובה:
בירור של מחלקת התפעול בחברה. טיפול בחריגה אל מול הנהג. עידכון הלקוחה אודות הטיפול בפנייתה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה