פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
האוטובוס לא היגיעה נושא התלונה:
‏שבת ‏12 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
12.11.11 קו 2 לא היגיעה בשעה 21:30 לכן האיתי צריכה לקחת מונית לעיר כדאי לקחת קו 29 לעבודה. חוסר האחריות של הנהג ולכן שלכם עלתה לי 25 ש"ח. בירצוני להגיד גם שרב הנהגים הם לא עדיבים, כל הזמן עם פרצוף של שעמום ונותנים הרגשה שעושים לנו טובה. תלמדו אותם קצת עדיבות ו לא להקפי אותנו באוטובוס. ממש לא נעים לינסוע באוטובוסים של מטרופולין. דבר אחרון, סימו קו טלפון כמו באגד כדי לעשות תלונות בזמן אמת או ברגה שזה קורא, קו הטלפון היחיד שיש הוא לזמנים. יש הרגשה שכמו שאכשאו לכם יש את המונופול אתם מרשים להצמכם לעשות מה באלכם.

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-רכזת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה נערכה בדיקה של מחלקת התפעול. מהבדיקה עלה, כי בעקבות תהלוכת לוויה בתאריך 12.11.11,- תהלוכה שלא עודכנו לגביה מבעוד מועד, נחסמו מספר רחובות בשכונת שיכון עליה ולא הייתה אפשרות להגיע לתחנת המוצא בה המתינה הלקוחה. כתוצאה מכך נאלץ הנהג להתחיל נסיעה שלא מתחנת המוצא. דאגנו לתיעוד האירוע החריג והשלכותיו ביומן לאירועים חריגים ובמקביל עודכנו נציגי מוקד המידע הטלפוני שלנו לצורך מתן המידע ללקוחות. מנהלת פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוחה ועדכנה אותה אודות אופן הטיפול בפנייתה וממצאי בדיקת מחלקת התפעול. חשוב לציין, כי באפשרות לקוחותינו לקבל מענה אנושי 24 שעות במוקד המידע הטלפוני בטלפון 5900* שלוחה 6. תגובה:
בירור של מחלקת התפעול. יצירת קשר טלפוני עם הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה