פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עצירת נהג בתחנה ודיבור מזלזל. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 17.11.11 עמדתי בתחנת האוטובוס של קו 247 של חברת מטרופולין ,רחוב אחוזה פינת יהודה הלוי,בשעה 22:25.
האוטובוס היתקרב וראה אותי ממתין על המידרכה אך לא עצר,מיד אחריו הגיע אוטובוס של אגד קו מיספר 501 ועליתי עליו למרות שאינו מגיע ליעד שלי וזאת על מנת להדביק את האוטובוס המבוקש בתחנה הבאה,
אכן הצלחתי להדביק אותו וירדתי מהאוטובוס של אגד על מנת לעלות על האוטובוס המדובר שעמד בתחנה אך בנסותי לעלות עליו סגר לפני את הדלתות ולא איפשר לי לעלות
עליתי שוב על האוטובוס של אגד על מנת להדביקו שוב בתחנה הבאה, מבלי להמתין 40 דקות לאוטובוס הבא,ובתחנה הבאה הוא אכן עמד כשהוא מעלה ומוריד נוסעים וכך הצלחתי לעלות.
כאשר עליתי שאלתי את הנהג בנימוס מדוע חלף על פני פעם אחר פעם ולא איפשר לי לעלות.
הנהג ענה לי בזילזול:"לא ראיתי אותך",ובאותה נשימה"לא ספרתי אותך מי אתה בכלל"
לא השבתי לנהג ולקחתי את פרטי האוטובוס,לוחית שמיספרה: 6368570.
אני מבקש לציין שניסיתי ליפנות לפניות הציבור של מטרופולין לטלפון שקיבלתי למישרדם באור יהודה אך לא היה מענה.
כמו כן אני מבקש לציין כי ניתקלתי באינטרנט בתלונות נוספות מסוג זה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני דורש פיצוי כספי פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-רכזת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה, אותר הנהג שביצע את הנסיעה וזומן לבירור. בבירור מסר הנהג, כי לא ראה אף נוסע שממתין בתחנות אלו ולכן לא עצר בתחנות. יחסו של הנהג כפי שעולה מתלונת הלקוח אינו עולה בקנה אחד עם ערכי השירות של החברה ולכן הנושא יטופל באופן משמעתי במטרה למנוע הישנות מקרה זה.
מנהלת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוח והפנייה טופלה לשביעות רצונו.
תגובה:
זימון הנהג לבירור. יצירת קשר טלפוני עם הלקוח וטיפול בפנייה לשביעות רצונו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה