פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נהג קו 2 מצומת רעננה נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני כהרגלי הולכת ברגל לכיוון התחנה הראשונה שבכניסה של רעננה בשעה 16:15 אחהצ באופן קבוע.. נוסעת בקו זה ולרוב עם אותו נהג אני מאוד זועמת על הנהג בכך שהתעלם ממני והמשיך לנסוע עוד בעודי מסתכלת בתדהמה אליו כשהוא ממשיך כהרגלו ושם פססס אני הייתי בשוק ממש ניפגעתי מכך שהבריז לי ואני בסהכ רציתי להגיע הביתה .. זה הקו היחידי שאני תלויה בו ואני ממש מבקשת לטפל בנהג הזה מעבר לכך שהוא מפטפט עם כל נוסע בין חמש דקות לעשר דקות ואז ממשיך בנסיעתו לא ייתכן שכך יימשך.. ..ולא נעים לי לנסוע איתו בבקשה תקחו את זה לצומת ליבכם תודה !!
עלבון סוג הנזק :
להחליף את הנהג פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-רכזת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה אותר הנהג שביצע את הנסיעה ופרטיו ופרטי התלונה הועברו לבדיקה של מחלקת התפעול. מהבדיקה עלה, כי התחנה בצומת רעננה הינה התחנה הראשונה של קו 2 (תחנת המוצא), ועל פי נתוני המערכת הלוויינית הנהג הגיע לתחנה בזמן ובהתאם ללוח הזמנים (16:15) והמתין למשך דקות ספורות לפני התחלת הנסיעה לצורך העלאת נוסעים. ככל הנראה הנוסעת הגיעה לתחנה לאחר שהנהג החל את הנסיעה ולכן לא עלתה לאוטובוס.
רכזת פניות הציבור ניסתה ליצור קשר טלפוני עם הלקוחה על מנת לעדכנה אודות אופן הטיפול בפנייתה אך ללא הצלחה ולכן נשלחה תגובה למייל של הלקוחה.
תגובה:
בדיקת הפנייה על ידי מחלקת התפעול. ניסיון ליצירת קשר טלפוני עם הלקוחה לעדכון אודות אופן הטיפול בפנייתה.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה