פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובה על תשובה לא מספקת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
זוהי התלונה שלי http://www.tluna.co.il/members/memberComplaint.asp?compID=69615
הפרטים בתלונה מצויינים במלואם
תשובתם של מטרופולין אלי - במיוחד של לילך פינחסוב הייתה משהו כמו:
בעיה שלך היית צריך להכיר את הקבלה ולראות שבעצם לקחנו ממך כסף אך לא סיפקנו שירות
בעלייה שלי לאוטובוס, כפי שצויון אבל הכרטיס שלי היה ריק- כך שאם הועבר הכרטיס כפי שהיא מציינת - יש טעם לפגם
מכאן אני מצליח להגיע לשני תרחישים אפשריים
1. הנהג גילה בסוף הנסיעה שיש לו כסף מיותר והעביר אותו הלאה
2. הכסף הגיע לכיסו האישי של הנהג
אין אפשרויות אחרות
חבל שחברת מטרופולין הגדולה לא מצליחה לפתור את הבעיות הללו כפי שצריך. אני לא מתכוון לוותר על התשלום שלי.
את 50 השקלים שלי בחזרה פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניו שם ותפקיד:
פניית הלקוח מוכרת לנו ואף נבדקה באופן יסודי. ממצאי בדיקת מערכות הכרטוס הראו באופן וודאי כי לא בוצעה הטענה בכרטיס הלקוח בתאריך 14/11. על מנת לאמת את גרסתו התבקש הלקוח, כבכל פנייה לגבי בעיית תשלום/הטענה, להעביר אלינו העתק של קבלת התשלום שקיבל מהנהג- זו למעשה האסמכתא לתשלום שלדבריו מסר לנהג. הלקוח מסר כי אין ברשותו קבלה ומכאן שלצערנו לא ניתן לזכותו כספית כשאין שום הוכחה לכך שאכן שילם לנהג.
בנוגע לנהג המעורב במקרה, מיד עם קבלת הפנייה זומן הנהג לבירור בו מסר, כי כל לקוח שמוסר לו סכום כסף בעבור הטענה מקבל קבלה בסיום הטענת הכרטיס. הנהג דחה על הסף את טענות הלקוח.
תגובה:
כאשר במערכת הכרטוס אין תיעוד לביצוע עסקה וללא הצגת קבלה, אין באפשרותנו לזכות לקוח. במידה והייתה בידיו קבלה, היינו מחזירים לו את מלוא הסכום מיידית. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה