פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עצירת האוטובוס בתחנה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
סורוקה מרפאות חוץ כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
ביום חמישי ה24.11.11 חיכיתי לקו 380 היוצא מתחנה מרכזית בבאר שבע לכיוון תל אביב במטרה להגיע להרצאה באוניברסיטת תל אביב.

לציין כי זהו האוטובוס האחרון שיכולתי לעלות עליו במטרה להגיע בזמן.
הגעתי לתחנה כמה דקות לפני השעה 13:00, השעה בה היה אמור הקו לעזוב את רציף העלאת הנוסעים בתחנה המרכזית ולהגיע לתחנת מרפאות חוץ סורוקה.
לציין כי התחנה הייתה מלאה בנוסעים ובכלי תחבורה ציבורית.
בעת בה המתנתי לקו ירדתי לכביש בכדי לראות אם האוטובוס מגיע ולאחר כמה דקות בהן המתנתי האוטובוס חלף את התחנה והיה במסלול המרכזי מתוך שלושה באותו כיוון נסיעה.
האוטובוס נעמד ברמזור והלכתי אל דלת האוטובוס בכדי לעלות עליו או לשאול אותו למה הוא לא עצר וראיתי שהוא חצי ריק.
הנהג לא נתן לי לעלות לא פתח את הדלת והניף את היד בתנועת ביטול.

לציין כי האוטובוס היה שייך לחברת מטרופולין.

פניתי מספר פעמים טלפונית לחברה אך הן נותרו ללא מענה.

מאכז לדעת כי זהו היחס לו זוכה לקוח בישראל של המאה ה21, המבקש בסך הכל להגיע למחוז חפצו בזמן.

אשמח אם תתנו את הדעת לתלונתי

ואשמח מאוד לקבל מענה



חיים פקיזגי

0546335175

איחור להרצאה חשובה סוג הנזק :
באם אין מספיק מקום ונהג לא יכול לעצור אז לתגבר את הקו ולא לתת לאנשים לחכות סתם פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניו שם ותפקיד:
מנהלת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוח. בשיחה התברר כי תאריך האירוע הוא ביום חמישי ה17.11.11 ( ולא 24.11 כפי שהופיע בפנייה). עם קבלת המידע המעודכן נערכה בדיקה ממנה עלה, כי הנהג שביצע את הנסיעה דיווח שהאוטובוס מלא עם נוסעים בעמידה ולכן לא יכול היה לעצור בתחנה בה המתין הלקוח. על פי תקנות התעבורה, אוטובוסים ציבוריים מורשים להסיע מספר מוגבל של נוסעים בעמידה- עד 10 נוסעים. אי לכך ייתכנו מצבים בהם אין באפשרות הנהגים להעלות נוסעים נוספים, וזאת בשל מגבלת החוק ותקנות התעבורה.
הלקוח עודכן אודות ממצאי הבדיקה ופנייתו הועברה לבדיקתם ולטיפולם של נציגי מחלקת התפעול בחברה.
תגובה:
יצירת קשר טלפוני עם הלקוח ועידכנו אודות ממצאי הבדיקה. טיפול בפנייה על ידי מחלקת התפעול בחברה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה