פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
י אי קליטת נוסע. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך: 20.12.11 המתנתי בתחנת קו 149 לכוון כ"ס בתחנה שברחוב המלך ג'ורג' פינת זמנהוף. בשעה 16.15 הופיע אוטובוס קו 149,נעצר במרכז הכביש רחוק מאוד מהמדרכה,הנהג קלט נוסע שהספיק להגיע אליו לאמצע הכביש וכשאני הגעתי עד לאוטובוס,הנהג סגר את הדלת בפניי ונסע מן המקום.
אני לא הספקתי לרשום את מס' האוטובוס אך ידוע לי שזהו האוטובוס שיוצא מהכרמלית בשעה:16.00.
ברצוני לציין שאני נוסע בקו הזה ובשעה הזאת לעיתים קרובות וזו לא הפעם הראשונה שהנהג הזה עוצר במרחק גדול מהמדרכה וקשה להגיע עד אליו.
אודה לכם אם תודיעוני את תוצאות הבירור עם אותו נהג. בכבוד רב! אלי הררי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-רכזת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה אותר הנהג שביצע את הנסיעה וזומן לבירור שנערך על ידי מחלקת התפעול בחברה.
בבירור מסר הנהג, כי רכב פרטי עצר בסמוך לתחנה וחסם את הגישה לתחנת האוטובוס ולכן נאלץ הנהג לעצור במרחק מהמדרכה והמתין לנוסעים שחיכו בתחנה. לגבי טענת הלקוח לפיה הנהג סגר בפניו את הדלת, מסר הנהג כי לא זוכר מקרה כזה ולא ראה נוסע נוסף שמגיע מכיוון התחנה. מנהלת פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוח ועדכנה אותו אודות אופן הטיפול בפנייתו.
חשוב לציין, כי למרות שגרסת הנהג סותרת את טענת הלקוח, אנו נדאג לבדוק ולעקוב אחרי התנהלות הנהג בכל הנוגע לעצירה בתחנות הקו ובקרבה למדרכה.
תגובה:
בדיקה על ידי מחלקת התפעול, בירור מול הנהג ויצירת קשר עם הלקוח ועדכונו אודות אופן הטיפול בפנייתו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה