פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נהג לא נתן לי שירות מספיק נושא התלונה:
דמוזה אביבית שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
  כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום רביעי 11/1/2012 עליתי על האוטובוס שיוצא מבאר שבע לערב בשעה 21:25 כשעליתי על האוטובוס ביקשתי מהנהג שימלא לי ארבע כרטיסיות בכרטיס הרב קו שלי הנהג הסתכל עליי ושאל אותי לאן אמרתי לו לערד הנהג ניסה לחשב בראש את הסכום הכולל ואמרתי לו שהסכום עומד על 155 ש״ח ברגע שאמרתי את זה הנהג ביקש ממני חמישים ש״ח מילא לי חמש נסיעות (כרטיסיה אחת) ואמר לי מחר תקני עוד והמשיך לנוסע הבא.... אני יכולה להבין שיש הרבה נוסעים שמחכים לעלות אבל אני כמו כל אחד אחר מבקשת שירות ומצפה לקבל אותו ולא מקובל עליי כלקוחה שנהג שעייף מדי או שהוא ממהר לסיים את היום שלו יעיף אותי בתשובה מזלזלת כזאת כדי להמשיך להעלות נוסעים אחרים ואני מאמינה שאם הנהג היה מגיע לתחנה ב21:17 במקום ב21:20 הוא היה מספיק למלא לי את הכרטיס ולהעלות את שאר הנוסעים לאוטובוס ולצאת בזמן בלי להיות לחוץ... יש לי אפשרות למלא את הכרטיס עד 8 כרטיסיות ואם מבחינת מטרופולין זו בעיה וזה מעכב את ציבור הנוסעים אל תאפשרו למלא יותר מכרטיסיה אחת או שתיישרו קו עם הנהגים שיגיעו בזמן כדי לעשות את הדברים שהם צריכים לעשות...
עלבון סוג הנזק :
טיפול בהתנהגות הנהג פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניו שם ותפקיד:
בעקבות פניית הלקוחה, אותר הנהג שביצע את הנסיעה וזומן לבירור.
לדברי הנהג הטעין בכרטיס הרב קו של הלקוחה כרטיסייה אחת בקוד 7 וביקש ממנה לחזור מאוחר יותר (במהלך הנסיעה) בכדי לא לעכב את עליית שאר הנוסעים לאוטובוס.
הנהג הדגיש כי לא אמר ללקוחה לחזור ביום אחר על מנת להטעין את יתר הכרטיסיות, והסביר כי כנראה מדובר באי הבנה לגביה הוא מוסר את התנצלותו.
מנהלת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוחה ועדכנה אותה אודות אופן הטיפול בפנייתה. הפנייה טופלה לשביעות רצונה.
תגובה:
בירור מול הנהג. יצירת קשר טלפוני עם הלקוחה ועדכונה אודות אופן הטיפול בפנייתה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה