פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עצירה בתחנה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אתמול ה- 17.1.12 בשעה 17:02 המתנתי בתחנה של קו 47 מול גני התערוכה. עבר אוטובוס ולא עצר בתחנה הוא פשוט נסע בנתיב השמאלי ביותר, כך שגם אם באמת הייתה לו כוונה לעצור לא יכל. אני נאלצתי להמתין לאוטובוס הבא.
אני מידי פעם נוסעת באוטובוס וכבר נסעתי עם נהג זה (לא נהג חדש ומכיר היטב את התחנות שבהן הוא אמור לעצור) ובתור אחת שישבה באוטובוס ראיתי שהוא עושה זאת לא פעם.
העניין פשוט לא ברור לי, זו בעצם מהות העבודה שלו, לאסוף אנשים בתחנה, אז למה לנסוע בנתיב השמאלי ביותר???
חבל שמתייחסים לציבור הנוסעים בזילזול.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-רכזת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה, אותר הנהג שביצע את הנסיעה ופרטיו ופרטי התלונה הועברו לידיעתו ולטיפולו של מנהל האשכול על מנת למנוע הישנות המקרה.
רכזת פניות ציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוחה ועדכנה אותה אודות אופן הטיפול בפנייתה. הפנייה טופלה לשביעות רצונה.
תגובה:
זימון הנהג לבירור ויצירת קשר טלפוני עם הלקוחה ועדכונה אודות אופן הטיפול בפנייתה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה