פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות חוזרות ברב קו נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
חמישה ימים בשבוע אני נוסע את הדרך קרית גת באר שבע
ביום שישי 20/1/12 בבוקר היה טעון הרב קו ב 5 נסיעות לאחר 2 נסיעות
הראה הרב קו יתרה של 2 נסיעות במקום 3 יש לציין שזו לא פעם ראשונה
שהרב קו "אוכל נסיעות" ולא הוגשה תלונה אך יש גבול להבלגה.
נא טיפולכם
תודה
כספי סוג הנזק :
פיצוי על אובדן נסיעות פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניו שם ותפקיד:
מר רחמים פנה אלינו באמצעות אתר האינטרנט של החברה ומנהלת פניות הציבור יצרה עימו קשר טלפוני. לאחר קבלת הנתונים ובדיקת תנועות כרטיס הרב קו שברשותו, עודכן הלקוח אודות ממצאי הבדיקה- נמצא, כי הכרטיס שברשותו תקול ולכן התבקש להגיע לעמדת שירות על מנת שנוכל להנפיק עבורו כרטיס רב קו חדש. חשוב לציין, כי בכרטיס החדש תוטען יתרת הנסיעות כפי שמעודכנת בכרטיס התקול ובנוסף 2 נסיעות שלא מימש בעקבות התקלה.
הפנייה טופלה לשביעות רצונו של הלקוח.
תגובה:
יצירת קשר טלפוני. בדיקת הכרטיס והנפקה של כרטיס רב קו חדש. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה