|
|
|
|
|
|
תקלות חוזרות ברב קו |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חמישה ימים בשבוע אני נוסע את הדרך קרית גת באר שבע
ביום שישי 20/1/12 בבוקר היה טעון הרב קו ב 5 נסיעות לאחר 2 נסיעות
הראה הרב קו יתרה של 2 נסיעות במקום 3 יש לציין שזו לא פעם ראשונה
שהרב קו "אוכל נסיעות" ולא הוגשה תלונה אך יש גבול להבלגה.
נא טיפולכם
תודה
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי על אובדן נסיעות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מטרופולין שירות לקוחות
, תגובה:
|
מעיין ביטון, רכזת פניו |
שם ותפקיד: |
מר רחמים פנה אלינו באמצעות אתר האינטרנט של החברה ומנהלת פניות הציבור יצרה עימו קשר טלפוני. לאחר קבלת הנתונים ובדיקת תנועות כרטיס הרב קו שברשותו, עודכן הלקוח אודות ממצאי הבדיקה- נמצא, כי הכרטיס שברשותו תקול ולכן התבקש להגיע לעמדת שירות על מנת שנוכל להנפיק עבורו כרטיס רב קו חדש. חשוב לציין, כי בכרטיס החדש תוטען יתרת הנסיעות כפי שמעודכנת בכרטיס התקול ובנוסף 2 נסיעות שלא מימש בעקבות התקלה.
הפנייה טופלה לשביעות רצונו של הלקוח. |
תגובה: |
יצירת קשר טלפוני. בדיקת הכרטיס והנפקה של כרטיס רב קו חדש. |
פתרון: |
|
|
|