נהג חצוף |
נושא התלונה: |
יום רביעי 25 ינואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ברעננה פועל קו מס' 16 בתדירות של כפעם בחצי שעה. אני תלמידת י"ב בתיכון מו"ר מטרו ווסט ונוהגת להשתמש בקו כדי להגיע הביתה. התדירות של הקו היא מאוד נמוכה ומשום כך התלמידים הרבים המשתמשים בו (משני תיכונים, גם תיכון אמי"ת רננים) נאלצים לחכות זמן רב, לעיתים למעלה מחצי שעה. היום כשהקו הגיע, בשעה 12:45, היו בתחנה כ-30 תלמידים. למספר כזה של נוסעים לוקח זמן רב לעלות ולשלם, והנהג בתגובה אמר "יאללה אין לי את כל היום תעלו כבר או שתישארו בחוץ". כשתלמיד אחד ביקש כסף מחברו בשביל לשלם לנהג, הנהג אמר "אין לי זמן למשחקים שלכם, תשלם מהר או שתצא". מעבר לחוצפתו של הנהג (היו לו עוד מגוון הערות מסוג זה) כלפי הנוסעים, ישנה התנהלות לקויה מצד חברת מטרופולין. קו 16 הוא הקו העירוני עם הכי הרבה נוסעים, במיוחד בשעות הצהריים. בכל נסיעה הוא מלא באנשים עד אפס מקום. הלא יהיה חכם יותר להגדיל את התדירות לכל 10-15 דקות (כמו שדרך אגב אמורים להתנהג קווים עירוניים) ובכך לאפשר חלוקה של הנוסעים בין האוטובוסים וליצור פחות עומס על אותו אוטובוס שעובר פעם בחצי שעה?
|
עלבון |
סוג הנזק : |
בירור עם הנהג, הגדלת התדירות של קו זה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|