פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נהג חצוף נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏25 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ברעננה פועל קו מס' 16 בתדירות של כפעם בחצי שעה. אני תלמידת י"ב בתיכון מו"ר מטרו ווסט ונוהגת להשתמש בקו כדי להגיע הביתה. התדירות של הקו היא מאוד נמוכה ומשום כך התלמידים הרבים המשתמשים בו (משני תיכונים, גם תיכון אמי"ת רננים) נאלצים לחכות זמן רב, לעיתים למעלה מחצי שעה. היום כשהקו הגיע, בשעה 12:45, היו בתחנה כ-30 תלמידים. למספר כזה של נוסעים לוקח זמן רב לעלות ולשלם, והנהג בתגובה אמר "יאללה אין לי את כל היום תעלו כבר או שתישארו בחוץ". כשתלמיד אחד ביקש כסף מחברו בשביל לשלם לנהג, הנהג אמר "אין לי זמן למשחקים שלכם, תשלם מהר או שתצא". מעבר לחוצפתו של הנהג (היו לו עוד מגוון הערות מסוג זה) כלפי הנוסעים, ישנה התנהלות לקויה מצד חברת מטרופולין. קו 16 הוא הקו העירוני עם הכי הרבה נוסעים, במיוחד בשעות הצהריים. בכל נסיעה הוא מלא באנשים עד אפס מקום. הלא יהיה חכם יותר להגדיל את התדירות לכל 10-15 דקות (כמו שדרך אגב אמורים להתנהג קווים עירוניים) ובכך לאפשר חלוקה של הנוסעים בין האוטובוסים וליצור פחות עומס על אותו אוטובוס שעובר פעם בחצי שעה?
עלבון סוג הנזק :
בירור עם הנהג, הגדלת התדירות של קו זה פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-רכזת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה אותר הנהג שביצע את הנסיעה. הנהג יזומן לבירור שיערך על ידי מנהלו הישיר והפנייה תטופל בהתאם לממצאים בנוגע ליחסו כפי שעלה מפניית הלקוחה.
בנוגע להצעה לתדירות גבוהה יותר בקו 016, ההצעה הועברה לבדיקתו ולטיפולו של סמנכ"ל התפעול בחברה. במידה ולאחר בדיקת הנתונים ישתנה לוח הזמנים בקו זה, נדאג לעדכן את ציבור נוסעינו באמצעות מוקדי המידע.
מנהלת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוחה ונמסר לה מספר טלפון ישיר לחזרה מאחר ולא הייתה פנויה לדבר.
תגובה:
איתור הנהג וזימונו לבירור. יצירת קשר טלפוני עם הלקוחה. בדיקת הצעת הייעול שהעלתה הלקוחה בפנייתה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה