|
|
|
|
|
|
גביית כסף מיותר ואי החזרתו |
נושא התלונה: |
יום שלישי 24 ינואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב, בתאריך 24.01.2012 אמא שלי עלתה על קו 17 בשעה 17:41 לכיון בית ברל ושילמה כרטיס נסיעה (רב קוו), לאחר מכן היא החליטה להטעין את הכרטיס בעוד כסף. הנהג הטעין לה אותו ושוב חייב אותה על אותה הנסיעה. כאשר ניסתה אמי להסביר לנהג שלקח לה בעצם פעמיים על אותה נסיעה , הוא לא הבין אותה או לא רצה להבין. ולא החזיר לה את הכסף.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מטרופולין שירות לקוחות
, תגובה:
|
לילך פנחסוב-רכזת פניות |
שם ותפקיד: |
עם קבלת הפנייה יצרתי קשר טלפוני עם הלקוחה לקבלת פרטים נוספים לצורך איתור הנהג. לאחר בדיקת תנועות הכרטיס ובירור מול הנהג, עודכנה הלקוחה כי המקרה ארע בעקבות טעות אנוש של הנהג. הנהג התנצל אודות הטעות. הלקוחה זוכתה בעבור הטעות הכספית והפנייה טופלה לשביעות רצונה. |
תגובה: |
יצירת קשר טלפוני עם הלקוחה. בירור תנועות כרטיס, בירור מול הנהג וזיכוי הלקוחה. |
פתרון: |
|
|
|