פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיר מפקע נושא התלונה:
פז מירי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏05 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
נסעתי מיבנה לתל אביב בקונקס שלמתי 7.5 שח בחזרה עליתי על מטרפולין להפתעתי שלמתי 9.80 שח מדוע פער המחירים תודה מראש
חוצפה סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניו שם ותפקיד:
חברת מטרופולין פועלת מתוקף רישיונות קווים של משרד התחבורה. במסגרת רישיונות אלו נקבעים מסלולי הקווים, סוג השירות (ישיר/ מאסף) וקוד מחיר הנסיעה לכל יעד.
למפעיל תחבורה ציבורית אין השפעה על מחירי הנסיעה אשר נקבעים אך ורק על ידי משרד התחבורה ומשרד האוצר.
תגובה:
אנו ניצור קשר עם הלקוחה למתן הסבר מפורט. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה