פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי לקיחת נוסעים בתחנה והשפלת נוסע50 נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 17/2/12 בשעה 8.24 עליתי לקו 47 מקינג גורג בית זבוטינסקי .הנהג האדיב שאל לאן ובקש שאניח עגלה קטנה בארגז האוטובוס . אני סרבתי ואמרתי לנהג שאני נוסעת עם אוכל לבית לוינשטיין. העגלה קטנהשיכולה להכנס לידי .לא במעבר . כך נסעתי עד כאן הכל בסדר .בקשתי מהנהג לרדת בבית לוינשטיין . הוא הוריד אותי תחנה אחת לפני בית לוינשטיין הייתי בהלם אני אשה מבוגרת חולת לב בת 67 .הלכתי ובכיתי בגשם .אותו נהג עיקב את הנסיעה ושלח נוסע זקן ןהביא לו עיתון כדי שיהיה לאשתו תשבצים לשבת .האם כך נוהגים בחברת מטרופולין ? וזה עוד לא הסוף .בחזרה מבית לוינשטיין בשעה12.23
המשך נהג לא עצר אחרי20 דקות נהג שני לא פתח את הדלת ועשה תנועות שאשים את העגלה בארגז מה קורה בחברת מטרופולין? סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-רכזת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה ובהתאם לנתונים שלקוחה מסרה בפנייתה בנוגע לנהג שביצע את הנסיעה בקו 47 אותר הנהג אך אינו זוכר כלל מקרה שכזה. במקביל לבירור מול הנהג נעשו ניסיונות ליצירת קשר טלפוני עם הלקוחה אך לא היה מענה ולא משיבון להשארת הודעה קולית.
בכדי שנוכל לאתר את הנהג שביצע את הנסיעה ולטפל כראוי בפנייתה של הגברת בת ציון אנו מבקשים מהלקוחה ליצור עימנו קשר (נשלח ללקוחה דואר אלקטרוני עם מס' טלפון של מנהלת פניות הציבור בחברה כדי שתוכל ליצור עימנו קשר).לצערינו ללא פרטים נוספים אודות הפנייה אין באפשרותינו לבדוק ולטפל בפנייתה של גברת בת ציון.
תגובה:
ניסיון לאיתור נהג וניסיון ליצירת קשר טלפוני עם הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה