פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוטובוסים מורידים נוסעים אך לא מעלים נוסעים בתחנה נושא התלונה:
מלמד טל שם/כינוי:
‏יום שני ‏19 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נתיב האבות 3, כפר סבא כתובת:
השרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
המקרה חוזר מדי יום בשעות הלחץ.
כ-50% מהאוטובוסים של מטרופולין (קווים 90 ו-149) אינם עוצרים בתחנת מוזיאון ארץ ישראל בת"א לכיוון כפ"ס בשעות הבוקר עקב עומס.

עם זאת, עוצרים האוטובוסים בקרבת מקום או בתחנה ומורידים נוסעים אך לא מעלים נוסעים במקומם, דבר המראה על כך שהאוטובוסים אכן מעלים יותר מ-10 נוסעים בעמידה או שאינם מעוניינים להעלות נוסעים נוספים מסיבה אחרת.

בנוסף לאי עמידה בחוקי משרד התחבורה, העובדה שהאוטובוסים אינם עוצרים מעלים נוסעים בתחנה זו מדי יום גורמת לי לנזק כספי בעבודה על הפסד ש"ע ואף לנזק תדמיתי כגון איחורים לפגישות.

לינקים לכמה תיעודים, ישנם עוד רבים נוספים:
http://www.youtube.com/watch?v=MkTk-KyJgOQ
http://www.youtube.com/watch?v=Psk331ICXCI
כספי סוג הנזק :
הפסד של כ-חצי שעת עבודה מדי כל יומיים בממוצע במשך שנת עבודתי + נזק תדמיתי = פיצוי של 7500 ש"ח פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-רכזת פניות שם ותפקיד:
מיד עם קבלת הפנייה, יצרתי קשר טלפוני עם הלקוח לצורך קבלת פרטים נוספים אודות הפנייה. פרטי הפנייה הועברו לידיעת סמנכ"ל התפעול לצורך בקרה אודות פעילות הקווים שציין הלקוח.
כמו כן, כחלק מהטיפול בפנייה דאגנו להצבת פקח בתחנה אותה ציין הלקוח, המבצע מעקב ויעביר דיווח יומיומי בנוגע לפעילות הקווים וכמויות הנוסעים.
עם זאת, יש לציין כי בהתאם לתקנות התעבורה חל איסור על העלאה של מעל 10 נוסעים בעמידה ובמידה ונהג עבר על תקנה זו יש להעביר פרטים מדויקים אודות הנסיעה וכל מקרה ייבדק לגופו.
תגובה:
יצירת קשר טלפוני עם הלקוח והעברת התלונה לידיעתו ולטיפולו של סמנכ"ל התפעול.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה