פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סיבוב ועיקוב מיותר במסלול הקבוע של 369א נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
מה ההגיון ש369 א שאמור להגיע לת״א מרכז,
נמצא כבר בדרכו באיילון לת״א.
ובכל זאת יורדים מאיילון לאזור-צומת חולון, וחוזרים שוב לאיילון.
למה הסיבוב המיותר הזה.???
הרי בלאו הכי 369 מגיע לשם באותם שעות ,???
לשקול שינוי במסלול שלא ירד מאיילון ויסע ישירות לרכבת פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
חניתה שריקי,רכזת פניות שם ותפקיד:
רכזת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוח.חברת מטרופולין פועלת מתוקף רישיונות קווים של משרד התחבורה. במסגרת רישיונות אלו נקבעים מסלולי הקווים, סוג השירות והפעילות בתחנה (איסוף/הורדה/איסוף והורדה).
ברישיון קו 369א לכיוון צפון נקבע, כי יש תחנת הורדה במחלף חולון ולכן אנו מחויבים לנסוע במסלול זה על פי רישיון הקו. רכזת פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוח ועדכנה אותו אודות הפעילות בתחנה במחלף חולון בקו 369א, ובנוסף נמסר ללקוח כי הצעתו מועברת לבדיקתו ולטיפולו של סמנכ"ל התפעול בחברה.
תגובה:
יצירת קשר טלפוני עם הלקוח למתן הסבר מפורט אודות הפעילות בתחנה. הפנייה טופלה לשביעות רצונו של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה