פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוטובוס לא עבר דרך התחנה נושא התלונה:
נאומוב טטיאנה שם/כינוי:
‏שבת ‏07 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני,בעלי וילד שלי חכינו שעה לאוטובוס קו378 של חברת מטרופולין בעיר אופקים היום בערב.הוא היה אמור לעבור דרך תחנה שלנו .אחרי 20 דקות התקשרתי למודיעין של החברה ואמרו שאוטובוס עוד מעט ייכנס לתחנה.עברו עוד רבע שעה ואני שוב התקשרתי ונציג שירות הסביר שאוטובוס עבר כבר כל התחנות מדבריו של סדרן .אבל זה לא יכול להיות כי אנחנו מחכים מרבע ל9 בתחנה ואוטובוס רק נכנס לאופקים ב9.אני רוצה להבין בשביל מה עשו את הקו החדש לתושבי הדרום בשביל להעליב אנשים ולשקר?יש לנו מחר הרבה סידורים בתל אביב,ועכשיו זה צריך לשנות את הכול בגלל חוסר אחראיות וחוסר אכפתיות של עובדים של חברת מטרופולין!
בזבוז זמן,שינוי תוכניות. סוג הנזק :
לברר סיבה ,לטפל בעיניין פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
חניתה שריקי,רכזת פניות שם ותפקיד:
פנייתה של גב' נאומוב נבדקה וטופלה על ידי מחלקת התפעול בחברה. רכזת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוחה ועדכנה אותה אודות אופן הטיפול בפנייתה.

תגובה:
טיפול על ידי מחלקת התפעול בחברה. יצירת קשר טלפוני עם הלקוחה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה