פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי איסוף נוסעת שעמדה בתחנה האוטובוס עבר בנתיב השמאלי ולמרות שסימנה לא עצרiv נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29/2/2012 אישתי המתינה לאוטובוס בקו 369 מבאר שכע לתל אביב במושב חצב
היא המתינה בתחנה משעה 18:20 ובשעה 18:35 עבר האוטובוס כשהוא בנתיב השמאלי של הכביש ולמרות שעמדה וסימנה לו הוא המשיך והשאיר אותה בתחנה בגשם סוחף,
כתוצאה מכך היא אחרה את האוטובוס המהיר מתל אביב לעפולה,והיא לכך היא לא הגיע לאוטובוס המסיים מעפולה לתל עדשים ולקחה מונית מיוחדת הביתה למושב
הוגשה תלונה לחברת מטרופולין וענו אחרי שבועיים שהם ינסו לאתר את הנהג אך עד היום לא חזרו אלינו
הוגשה תלונה למשרד התחבורה וגם הם עדיין לא מצאו לנכון להגיב
כספי וגם ביזבוז זמן וזלזול מצד החברה סוג הנזק :
פיצוי הוגן ובנוסף קנס לחברה וגם לנהג פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
חניתה שריקי,רכזת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה, אותר הנהג שביצע את הנסיעה ופרטיו ופרטי הפנייה הועברו לידיעתו ולטיפולו של מנהל סניף דרום. רכזת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוח ועדכנה אותו אודות אופן הטיפול בפנייתו. הפנייה טופלה לשביעות רצונו.
תגובה:
זימון הנהג לבירור. יצירת קשר טלפוני עם הלקוח ועדכונו אודות אופן הטיפול בפנייתו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה