פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיה בתשלום עם רב קו נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ב׳ 16.04.12 בשעה 16:40 נסעתי עם קו 47 מאחוזה ברעננה לכיוון תל אביב, כאשר עליתי על האוטובוס ביקשתי מהנהג להטעין את כרטיס הרב קו שבידי ולחייב אותי על הנסיעה לתל אביב שעלותה 10.40. הנהג טען כי כרטיס הרב קו שלי לא תקין ולמרות נסיונותיו אין באפשרותו להטעין את הכרטיס. אני ביקשתי שינסה שוב והוא הציע שארד מהאוטובוס ואסע עם נהג אחר. לבסוף בחוסר ברירה שלמתי את התשלום עבור הנסיעה במזומן, ביודעי כי יתכן שכאשר אחליף לקו אחר בתל אביב אתבקש לשלם שוב ואכן הנהג בחברת דן ביקש שאשלם עבור הנסיעה כי ׳כרטיס מעבר׳ מתקבל רק עם שימוש ברב קו. ביקשתי מהנהג שינסה להטעין את כרטיס הרב קו שלי ויחייב אותי באמצעותו והוא אכן הצליח לעשות כן!!! כך יצא שבגלל העקשנות של הנהג במטרופולין, חויבתי פעמים!!!
כספי סוג הנזק :
התנצלות והחזר כספי עבור הנסיעה מחברת מטרופולין פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-רכזת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה, רכזת פניות הציבור ניסתה ליצור קשר טלפוני עם גב' בלאס לצורך קבלת פרטים נוספים אודות כרטיס הרב קו שברשותה וזאת במטרה לבדוק את תקינות הכרטיס. מאחר ולא היה מענה נשלחה הודעה לאימייל והושארה הודעה קולית במשיבון עם פרטי התקשרות ליצירת קשר להמשך טיפול בפנייתה. תגובה:
ניסיון ליצירת קשר עם הלקוחה להמשך טיפול בפנייתה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה