|
|
|
|
|
|
אי עצירה בתחנה.< |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הערב תאריך 17/04/2012 בשעה 21.30 אוטובוס מבאר שבע בדרכו לערד לא עצר לנוסעת בתחנה של מכתשים. אל אף שסימנתי לנהג לעצור,השעה מאוחרת המקום לא נעים להמתנה בשעות לילה מאוחרת,זו לא פעם ראשונה שהנהגים לא עוצרים בתחנה זו.
|
ביזבוז זמן ופחד |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מטרופולין שירות לקוחות
, תגובה:
|
חניתה שריקי,רכזת פניות |
שם ותפקיד: |
עם קבלת הפנייה, אותר הנהג שביצע את הנסיעה ופרטיו ופרטי הפנייה הועברו לידיעתו ולטיפולו של מנהל סניף דרום. רכזת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוח ועדכנה אותו אודות אופן הטיפול בפנייתו. הפנייה טופלה לשביעות רצונו.
|
תגובה: |
זימון הנהג לבירור. יצירת קשר טלפוני עם הלקוח ועדכונו אודות אופן הטיפול בפנייתו.
|
פתרון: |
|
|
|