|
|
|
|
|
|
חוסר מקצועיות של נהג |
נושא התלונה: |
בלוך נדב |
שם/כינוי: |
יום ראשון 22 אפריל 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
באר שבע |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
היום בני חזר לערד מלשכת גיוס בבאר שבע, לרגל מבחני צו ראשון. בלשכת הגיוס קיבל כמקובל כרטיס נסיעה חינם חזרה לערד. בהסתמכו על הכרטיס הזה, קנה לעצמו משהו לאכול ונותר עם מעט כסף בכיסו. בהציגו לנהג את הכרטיס שקיבל, זה אמר לו כי כוחו של כרטיס זה יפה רק לחברת אגד. מישהו מהנוסעים שראה את מצוקתו התנדב לשלם בשבילו את כרטיס הנסיעה. כשהיגיע הביתה, ראינו שישי גם כרטיסים שכוחם יפה לכל חברות התחבורה הציבוריות. היינו מצפים מהנהג שיפנה את תשומת הלב לכך שיש כרטיסים נוספים ולא יקטין ראש. בהתנהגותו זו הראה הנהג חוסר מקצועיות שגרם לאי נעימות לנער ולעוגמת נפש להוריו.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי ופיצוי כלשהו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מטרופולין שירות לקוחות
, תגובה:
|
חניתה שריקי,רכזת פניות |
שם ותפקיד: |
עם קבלת הפנייה אותר הנהג שביצע את הנסיעה וזומן לבירור. מהבירור עלה, כי השובר שהיה ברשותו של הנער אפשר נסיעה ללא תשלום בקווי אגד בלבד ולכן לא יכול היה הנהג לקבלו. בהתאם לתקנות התעבורה, אנו מורשים לאפשר נסיעה בחינם אך ורק במסירת שובר צה"ל\מילואים עליו מופיע "כוחו של שובר זה יפה לכל חברות האוטובוס הציבוריות מלבד אגד". רכזת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוח ועדכנה אותו אודות אופן הטיפול בפנייתו וממצאי הבירור.
|
תגובה: |
איתור הנהג וזימונו לבירור. עדכון הלקוח אודות ממצאי הבירור.
|
פתרון: |
|
|
|