פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תדירות נמוכה של קווים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני לעלות נושא כאוב של כל אלה הגרים במושבים שבין באר שבע - קרית גת - קסטינה.
תושבים אלה סובלים שנים רבות מתדירות נמוכה ביותר ובלתי הגיונית של קווי 371, 367 , המגיעים לעיתים אחת לשעה , שעה וחצי !!!
בעוד 369 הינו ישיר ואינו עוצר בתחנות המושבים , נאלצים התושבים לחכות שעות רבות!!!
דבר זה הופך את הניידות של כל המוני התושבים לקשה , מסובכת ובלתי אפשרית: כל יציאה מהבית לעבודה , לקניות וכדו' הם צריכים לחשב כשעתיים מראש ויותר , בעוד שלפעמים הנסיעה עצמה היא כמה דקות בודדות והמרחק קצר כל כך.
ואם חלילה הפסדת את הקו , או שהנהג לא עצר (דבר הקורה בתדירות גבוהה!!!) ,
אז - חכה !!!!
ולאף אחד לא אכפת מזמנם היקר של תושבים . ביניהם אנשים מבוגרים, תלמידים , סטודנטים או כל אדם אחר שבסך הכל רוצה להגיע ליעד מסויים הנמצא קרוב כל כך לביתו אך נאלץ להתעכב .
בעוד שבמקומות אחרים קווי המאסף - תדירותם גבוהה למען נוחות הציבור , כמו קו 301 בין אשקלון לתל אביב.
הגיע הזמן שמישהו ידאג לשפר את תדירות קווים אלו באופן משמעותי !!!!!!!
שיפור תדירות קווי 367, 371 פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
חניתה שריקי,רכזת פניות שם ותפקיד:
תגובה - חברת מטרופולין פועלת מתוקף רישיונות קווים של משרד התחבורה. במסגרת רישיונות אלו נקבע המסלול בקו 369. על פי מסלול זה, בשעות היום אין איסוף או הורדה בתחנות מסוימות ( כגון, מושב סגולה,נחלה,ניר בנים וכו') בשעות הערב בלבד הקו פועל כמאסף. אנו מחויבים לפעול על פי מסלולי הקווים שנקבעו ברישיונות. עם זאת, פנייתה הלקוחה הועברה לבדיקתו של סמנכ"ל התפעול של החברה.שינוי מסלולי הקווים נעשה לאחר בחינת הצרכים והביקושים ובכפוף לאישור משרד התחבורה. רכזת פניות הציבור ניסתה ליצור קשר טלפוני עם הלקוחה אך ללא הצלחה.


תגובה:
בדיקת פניית הלקוחה על ידי סמנכ"ל התפעול בחברה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה