|
|
|
|
|
|
הנהג סערב ליפתוח את הדלת |
נושא התלונה: |
כהן-דורא עילי |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נסעתי היום בקו 1 לכיווןכפר סבא בשעה 15:20(בערך) וכשהגעתי לתחנה שבההיתי אמור לרדת(כמובן שצילצלתי) הנהג סרב ליפתוח את הדלת
|
|
|
|
|
|
|
|
מטרופולין שירות לקוחות
, תגובה:
|
לילך פנחסוב-רכזת פניות |
שם ותפקיד: |
עם קבלת הפנייה, רכזת פניות הציבור ניסתה ליצור קשר טלפוני עם מר עילי לצורך קבלת פרטים נוספים אודות הנסיעה וזאת במטרה לאתר את הנהג. מאחר ולא היה מענה נשלחה הודעה לדואר האלקטרוני עם פרטי התקשרות ליצירת קשר להמשך טיפול בפנייתו.
|
תגובה: |
ניסיון ליצירת קשר עם הלקוח להמשך טיפול בפנייתו.
|
פתרון: |
|
|
|