פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי של הנהג וחוסר רצון להחזר כספי וסרוב להזדהות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5/5/12 בשעה 21:00 עליתי על קו 368 מתחנה מרכזית אשדוד לכיוון תחנה מרכזית באר שבע. יחד איתי אישתי והילדה שלי לציין כי אני ואשתי סטודנטים בעלי תעודת סטודנט ורב-קו סטודנט.
שאלתי את הנהג "האם יש אפשרות לשלם עבורי ועבור אישתי בכרטיס אחד של הלוך ושוב".
הנהג לא ענה לקח את הכסף הוציא כרטיס אחד של הלוך ושוב. לקח את הכרטיס השני וביקש סכום נוסף של הלוך ושוב. עצרתי את הנהג והסברתי לי שאני שאלתי אם הוא יכול להוציא כרטיס הלוך ושוב לשנינו. הנהג אמר שזה לא אפשרי.
ביקשתי מהנהג לבטל את הכרטיס. הוא אמר לי שהוא לא יכול לבטל את הכרטיס. עניתי לנהג "שאלתי אותך לפני ששילמתי למה לא אמרת שזה לא אפשרי" הנהג התחיל לומר לי תראה אתה גורם לפקק של אנשים והתחמק מתשובות. הנהג לא הסכים לבטל את הכרטיס.
בסך הכל גבה ממני הנהג כרטיס הלוך ושוב ושני כרטיסים רגילים. (במקום אחד סטודנט (לאישתי) ואחד רגיל (לבת שלי) . הנהג לא העביר את הכרטיס רב-קו של אישתי ולכן שילמתי שוב מחיר גבוה מהמחיר אותו אישתי אמורה לשלם עקב היותה סטודנטית.
ביקשתי מנהג את הפרטים האישיים שלו כמחוייב על פי חוק. הוא ניסה לנפנף אותי שאבוא אליו בסוף הנסיעה. כאשר התעקשתי רשם לי בכתב לא ברור מספר על גב הכרטיס.
לכל האמור מצ"ב כרטיסי הנסיעה, תעודות הסטודנט, כרטיסי רב-קו, "פרטי" הנהג שכתב לי הנהג עצמו.
הרגשתי שזה יותר מידי בשבילי והחלטתי לפנות אליכם בבקשה ודרישה.
ראשית אני חושב שמגיע לי החזר עבור כרטיס ההלוך ושוב שנמצא אצלי ואינו מנוצל (אני לא נוסע הרבה לאשדוד ).
שנית אני צריך לקבל את ההפרש הנסיעות ששילמתי עבור כרטיס רגיל במקום נסיעת סטודנט.
שלישית אשמח שיבצעו בירור עם נהג האוטובוס לגבי מתן שירות לנוסע אומנם הוא דיבר בצורה מנומסת אך השירות והרצון לעזור היה שואף לאפס הרגשתי כאילו הוא רק רוצה שאני אשב ולא אציק לו. הנהג לא שידר שום רצון לתת מענה לבעיה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
חניתה שריקי, רכזת פניו שם ותפקיד:
נוסע בעל כרטיס רב קו בפרופיל סטודנט\תלמיד זכאי להנחה של 30% ברכישת כרטיס הלוך ושוב מקוד 14 ומעלה ומתחת לקוד זה באפשרותו לרכוש כרטיסייה (6 נסיעות) המקנה לו 33% הנחה- ההנחה לא ניתנת בעבור כרטיס בודד. כמו כן, לא ניתן לעשות שימוש בשתי הנסיעות שבכרטיס ההלוך ושוב באותה נסיעה. מכאן, שהנהג הנפיק ללקוח ולמשפחתו כרטיסים בהתאם לתקנות. רכזת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוח ועידכנה אותו אודות ההנחות הניתנות לבעלי כרטיס רב קו סטודנט\תלמיד. בנוסף, אותר הנהג שביצע את הנסיעה וזומן לברור בו הונחה לגבי מתן הסבר לנוסעים לגבי ההנחות השונות. הפניה טופלה לשביעות רצונו של הלקוח. תגובה:
זימון הנהג לבירור. יצירת קשר טלפוני עם הלקוח ועידכנו אודות אופן הטיפול בפנייתו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה