פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור בקו 368 אשדוד-ב"ש נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.5.12 אוטובוס מס' 368 של השעה 5:45 במסלול אשדוד-ב"ש הגיע לרציף בשעה 6:51 ויצא מהתחנה בשעה 6:54 במקום בשעה 5:45. בעקבות כך, הגעתי לתחנה מרכזית ב"ש באיחור ולכן איחרתי להסעה המסיעה אותי לעבודתי ובשל כך נאלצתי לקחת מונית ספיישל.
בשל האיחור נאלצתי לקחת מונית ספיישל על סך 30 ש"ח מכספי שלי(כאשר כל יום ההסעה מסיעה אותי בחינם).
קבלה על התשלום לנהג המונית נמצאת ברשותי.
יש לציין שאירוע מהסגנון כבר קרה בעבר. עליכם לקחת בחשבון שאנשים שנאלצים להשתמש בתחבורה ציבורית בשעה מוקדמת כל כך של הבוקר צריכים להגיע לעבודה ועליהם להיות במקום עבודתם בזמן. איחורים מהסגנון הזה מביאים לאי נעימויות בעבודה. אנא השתדלו שזה לא יקרה שוב.

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
חניתה שריקי, רכזת פניו שם ותפקיד:
עם קבלת הפניה נערכה בדיקה על ידי מחלקת התפעול בחברה. ממצאי הבדיקה הראו, כי בעקבות טעות אנוש של הנהג החל את הנסיעה באיחור (05:54). הנושא טופל מול הנהג בכדי למנוע הישנות המקרה. רכזת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוחה ועידכנה אותה אודות ממצאי הבדיקה. הפניה טופלה לשביעות רצונה של הלקוחה. תגובה:
בדיקה על ידי מחלקת התפעול. יצירת קשר טלפוני עם הלקוחה. סיום הטיפול לשביעות רצונה של הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה