פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לקחת נוסעים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 17/5/12 עמדתי כ 40 דקות בהמתנהלקו 149 ברכבת ארלוזורוב /נמיר בתא
בשעה 14:55 הגיע נהג בשם גיורא רוס פתח את הדלת "לא לעלות בקרוב יגיע אוטובוס ריק אני מלא" מאחר והמתנתי בשמש מעל 40 דקות עליתי בכל זאת מצאתי שהאוטובוס אף אחד בעמידה 2 מקומות ישיבה פנויים ישבתי בספסל 2 מימין פרץ ויכוח ביני לבין הנהג על כך שעליתי ללא רשותו וגיליתי שהאוטובוס עם מקומות רבים
מס אוטובוס 63-721-70
העתק נשלח למשרד התחבורה
חיים עמיר

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-רכזת פניות שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה, אותר הנהג שביצע את הנסיעה וזומן לבירור. בבירור מסר הנהג, כי כוונתו הייתה טובה ומאחר ונסע בצמוד לאוטובוס נוסף בקו 149 שהיה ריק מנוסעים, ביקש מהנוסעים לעלות לאוטובוס השני בכדי שיוכלו לשבת בנוח ולא לעמוד לאורך הנסיעה.
הנהג נדרש לפעמים הבאות לפעול בהתאם לתקנות התעבורה ולהעלות עד 10 נוסעים בעמידה ולאפשר לנוסעים להחליט אם לעלות או להמתין לאוטובוס הבא.
מנהלת פניות הציבור ניסתה ליצור קשר טלפוני עם הלקוח לצורך עדכונו אודות אופן הטיפול בפנייתו אך לא היה מענה ולכן הושארה הודעה במשיבון עם טלפון לחזרה.
תגובה:
בירור מול הנהג וניסיון יצירת קשר עם הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה