פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי היענות לתלונה נושא התלונה:
‏יום שני ‏21 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה11.5.12 שלחתי תלונה בנוגע לאוטובוס שאיחר במסלול אשדוד-ב"ש ובעקבות כך נאלצתי לקחת מונית ספיישל למקום עבודתי מכיוון שאיחרתי להסעה.
בתאריך ה21.5.12 קיבלתי שיחת טלפון מאשת קשר בשם מיטל מהמס': 036235915. אשת הקשר אמרה לי לפקסס את הקבלה על תשלום לנהג המונית למס' הפקס: 086232032. פקססתי את הקבלה פעמיים. עד היום איש לא חזר אלי, לא יצרו איתי קשר ולא שלחו לי מסמכים למילוי פרטיי. כאשר התקשרתי למספר הנ"ל נאמר לי כי אין אף עובדת בשם מיטל.
לא רק שנאלצתי לשלם מכספי בשל טעות של חברת מטרופולין ובנוסף לעצבים שבזבזתי בשל התקלה של האוטובוס, כעת אני נאלצת להשקיע מאמצים על מנת שתפצו אותי על עוול שנגרם לי לא באשמתי, אלא באשמתכם.
אבקש להתייחס לבקשתי בהקדם האפשרי
עוגמת נפש סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
חניתה שריקי, רכזת פניו שם ותפקיד:
רכזת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוחה והפנייה טופלה לשביעות רצונה.
חשוב לציין, כי מספר הטלפון אליו חייגה הלקוחה שגוי. הלקוחה עודכנה על כך על ידי רכזת פניות הציבור ובנוסף נמסר לה בשנית מספר הטלפון הישיר במשרדי החברה.
תגובה:
יצירת קשר טלפוני עם הלקוחה. טיפול בפנייה לשביעות רצונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה